Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Lecții pentru 2016 – Veronica Savanciuc, Lowe România

I-am întrebat pe cei mai importanți manageri, antreprenori și bancheri care sunt rețetele lor pentru performanță în 2016. Aflați răspunsurile Veronicăi Savanciuc, CEO și președinte Lowe România. 
Veronica Savanciuc

Lucruri bune în România în 2015

  • Business – adoptarea măsurii de reducere a TVA-ului începând cu 1 ianuarie 2016 este, din punctul meu de vedere, cea mai importantă măsură care va duce la creșterea business-ului în general, implicit și a industriei din care fac parte.
  • Social – Sunt fericită că tot mai mulţi tineri se implică și sunt interesaţi de mersul Cetăţii.
  • Politic – Faptul că, pentru prima dată în istoria post-decembristă, avem un guvern pentru care toţi actorii importanţi ai scenei politice au girat. În plus, avem premisele primelor alegeri care nu vor fi organizate de un guvern politic, iar pentru cetăţeni, acest lucru se traduce, teoretic, într-o obiectivitate și corectitudine mult mai mare.

CITEȘTE AICI MAI MULTE LECȚII PENTRU 2016

Evoluţia domeniului în 2015

  • #pitch2015 a marcat cu siguranţă industria locală de comunicare, industrie care în ultimii ani a reușit să impresioneze creativii din întreaga lume prin lucrările premiate la la festivaluri precum Cannes Lions sau Golden Drum.
  • La capitolul plus aș vrea să semnalez două lucruri:
  • Lansarea Ghidului de Pitch lansat de UAPR. Este un demers lăudabil și demonstrează faptul că agenţiile din „marcomm“ și liderii de opinie din industrie sunt sunt cei care trebuie să facă primii pași atunci când ne propunem să creștem nivelul profesionalismului din industrie.
  • Mobilizarea advertiserilor și agenţiilor în cazul #colectiv. Mobilizarea realizată în zilele imediat următoare a arătat că dincolo de prezentări, strategii, KPI, KV, status-uri și excel-uri suntem oameni cu suflet mare, capabili să reacţioneze atunci când semeni de-ai noștri au nevoie de ajutor.

Evoluţia companiei în 2015

  • Dezvoltare. Anul 2015 a fost un an de dezvoltare pentru grupul nostru. Am început anul în forţă, cu o nouă structură de conducere. Am continuat apoi prin reunirea tuturor capabilităţilor de creaţie, obiectivul fiind acela de a asigura o perspectivă creativă completă, care acoperă creaţie tradiţională, creaţie digitală, PR și BTL, într-un produs creativ contemporan, integrat în mod natural pe toate palierele comunicării. De altfel, produsul creativ reprezintă focusul principal al grupului Lowe.
  • Din punct de vedere business, 2015 este un an mai bun ca precedentul, semn că, într-adevăr, bugetele din zona „marcomm“ încep să crească, iar clienţii sunt din ce în ce mai curajoși și deschiși către propunerile care vin din partea agenţiilor.
  • Un alt punct important pentru grupul nostru a fost mutarea în noul sediu din Metropolis Bravo.Noua noastra casă este combinaţia perfectă dintre un mediu de lucru creativ şi modern.

Strategia companiei pentru 2016

  • Suntem astăzi în situaţia de invidiat în care cinci branduri IPG aparţin grupului nostru: Lowe, Initiative, Golin si BPN îşi scriu deja poveştile de succes, iar de curând ne mândrim și cu afilierea agenţiei de digital la reţeaua globală Lowe Profero.
  • Pentru  2016 ne dorim să ne reconfirmăm poziţiile de lideri pe care le avem în acest moment cu agenţia de media, Initiative, și cu agenţia de PR, Golin. De asemenea, avem așteptări mari de la agenţiile noastre de creaţie, schimbările din 2015 deja au început să-și arate roadele.

Așteptări de la noul Guvern în 2016

  • Stabilitate. Cu riscul de a fi un clișeu, este important pentru dezvoltarea sănătoasă a mediului de afaceri, mai ales din perspectiva investiţiilor străine.
  • Predictabilitate. În 2016, aștept decizii informate din partea guvernului, mai ales că avem de-a face cu un cabinet de tehnocraţi. Ar fi un pas înainte ca deciziile importante să fie luate prin consultarea tuturor părţilor implicate în măsura respectivă și ţinându-se cont de impactul în mediul economic.
  • O comunicare mult mai bună cu noi, românii. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii