Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Lecții pentru 2016 – Teddy Dumitrescu și Ștefan Iordache, Publicis Groupe România

I-am întrebat pe cei mai importanți manageri, antreprenori, și bancheri care sunt rețetele lor pentru performanță în 2016. Aflați răspunsurile lui Teddy Dumitrescu și Ștefan Iordache, CEO Publicis Groupe România. 
Teddy Dumitrescu și Ștefan Iordache

Lucruri bune în România în 2015

  • Teddy Dumitrescu: Creșterea economică. Implicarea societății civile pentru a determina o Românie mai bună. Un guvern tehnocrat care susține optimismul partenerilor politici și economici față de România.

Evoluția domeniului în 2015

  • Ștefan Iordache: Negativ este faptul că zece agenții de media au fost amendate de Consiliul Concurenței. Această decizie s-a bazat pe refuzul lor de a participa la licitații trucate. Un refuz motivat de existența unor agenții care proliferează practici de business cu efecte nocive pentru toate părțile implicate: în primul rând, pentru companiile-client, apoi pentru restul agențiilor, pentru furnizorii media, pentru asociațiile de măsurare a audiențelor și, nu în ultimul rând, pentru statul român. În mod cert, agențiile de media investigate nu au greșit. Sper că, în acest al treisprezecelea ceas, autoritățile să se trezească și să își facă treaba complet.
  • Teddy Dumitrescu: Tot la capitolul negativ este faptul că încă funcționăm sub auspiciile OUG 25. Chiar dacă Legea, în forma ei finală, a amendat unele dintre prevederile OUG, ea rămâne anti-concurențială, încalcă prevederile europene și îngreunează inutil desfășurarea business-ului.
  • Ștefan Iordache:La capitolul pozitiv, văd lansarea Ghidului de Pitch de către UAPR. Ghidul de Pitch este, probabil, cel mai util și de bun simț material generat de efortul comun al industriei de comunicare. Ghidul de Pitch este un instrument de lucru destinat în egală măsură agențiilor și clienților de publicitate. Recomandările cuprinse în acest ghid au rolul de a face mai eficient procesul de licitație, astfel încât resursele agențiilor și ale clienților să fie mai eficient direcționate către scopul fundamental al publicității: generarea celor mai bune idei de comunicare traduse în soluții de business.

Evoluția companiei în 2015

  • Ștefan Iordache: Puternici! Deși descrierea corectă este: un grup puternic, format din agenții agile, adaptabile nevoilor comunicării de astăzi și problemelor de business ale clienților.
  • Teddy Dumitrescu: Și inovatori! Încă de acum trei ani, am început în România un proces de transformare a modului de lucru, perfecționând practic modelul agenției viitorului, model ce a fost anunțat în decembrie 2015 de către Maurice Levy ca fiind „the next generation Agency Model pentru Publicis Groupe”. Nu putem discuta despre cifra de afaceri sau profit pentru 2015 înainte ca cifrele să fie auditate și datele să devină publice la Ministerul Finanțelor Publice. Putem discuta, însă, despre obiectivele noastre în 2015, pe care le-am și atins.
  • Operațional, ne-am propus definitivarea procedurilor legale pentru consolidarea operațiunilor Publicis Groupe în România: Publicis România și Nurun, Leo Burnett și iLeo, Saatchi&Saatchi + The Geeks, MSLGROUP The Practice, Starcom Mediavest Group și SMG Performance Marketing, Optimedia și Publicis Events sub un singur acoperiș și care să opereze prin două entități legale: Lion Communication Services SA și Publicis Groupe Media Bucharest SA. Toate acestea, cu păstrarea și dezvoltarea unor identități și culturi separate pentru fiecare agenție din grup, culturi care să atragă talente și clienți diferiți.
  • Ștefan Iordache:Din perspectiva Produs, ne-am propus dezvoltarea competențelor digitale și integrarea lor în produsul general al fiecărei agenții. Am lansat Nurun, o agenție specializată în soluții digitale integrate, divizie a Publicis. Am lansat SMG Performance Marketing și SMG Digital și am accelerat dezvoltarea Starcom Mediavest Group. Optimedia și-a dublat echipa digitală, iLeo și Leo Burnett au un model integrat de dezvoltare a soluțiilor de comunicare. Saatchi&Saatchi + The Geeks, la sfârșitul acestui an, au o echipă unică, mai puternică.

Strategia companiei pentru 2016

  • Ștefan Iordache: People. Product. Profit. O echipă mai bună cu un mod de lucru mai deștept, prin care să-și atingă potențialul maxim.
  • Teddy Dumitrescu: Un produs mai bun. Și o remunerație corectă a agenției, în strânsă concordanță cu aportul nostru strategic și creativ.

Așteptări de la noul Guvern în 2016

  • Ștefan Iordache: Un model simplificat de taxare a muncii, mai echitabil, unic și ușor de verificat de către autorități. Iar, în felul acesta, să știm că toată lumea joacă după aceleași reguli. Fiscalizarea muncii este mult prea mare în cazul veniturilor din salarii și mult prea mică în cazul altor tipuri de venituri. Avem nevoie de eliminarea excepțiilor și de așezarea uniformă a taxelor.
  • Teddy Dumitrescu: Simplificarea fiscalității, în general. Și aici nu discutăm despre scăderea fiscalității, ci de un mod mai simplu de operare. Creșterea nivelului de colectare a taxelor. Introducerea unei baze de date unice, alături de modernizarea și simplificarea colectării taxelor.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii