Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Lecții pentru 2016 – Steen Hjortholm, Philip Morris Trading

I-am întrebat pe cei mai importanți manageri, antreprenori și bancheri care sunt rețetele lor pentru performanță în 2016. Aflați răspunsurile lui Steen Hjortholm, Managing Director, Philip Morris Trading. 
Steen Hjortholm

Lucruri bune în România în 2015

  • Noul Cod Fiscal – a fost realizat având în vedere realitățile economice ale României din ultimii ani și creează premizele pentru o dezvoltare economică durabilă și predictibilă în anii următori.
  • Strategia de luptă împotriva corupției.
  • Continuarea creșterii economice.

CITEȘTE AICI MAI MULTE LECȚII PENTRU 2016

Evoluția domeniului în 2015

  • Suntem atenți la tendințe, atât global cât și local, în fiecare dintre piețe. În 2015 ne-am confruntat cu absența consultării necesare în implementarea măsurilor sectoriale. Ca membru al UE avem obligația înțelegerii impactului pe care acestea îl au asupra industriei.
  • Pe de altă parte, suntem impresionați de revenirea empatiei sociale și a vieții comunității în general.

Evoluția companiei în 2015

  • Philip Morris a avut un an bun în România. 2015 a reprezentat anul în care ne-am reconfigurat modul de lucru, în principal pe baza a trei piloni strategici:
  • Simplificarea portofoliului;
  • Poziționarea brandurilor principale ale companiei – Marlboro, Parliament Chesterfield și L&M;
  • Schimbarea modelului de business către o structură mai flexibilă și antreprenorială.
  • Ne-am propus ca începând cu anul acesta să revenim pe creștere. Compania este lider global pe piața produselor din tutun și ambițiile noastre pentru piața din România sunt foarte mari. Anul acesta ne-am îndeplinit obiectivele stabilite, o bază bună pentru stabilitatea business-ului din România și creșterea viitoare.
  • Totodată, fabrica Philip Morris din România, care produce branduri ale companiei pentru 18 țări, a avut un an excelent, cu cea mai mare producție de țigarete de la înființarea sa.

Strategia companiei pentru 2016

  • În primul rând ne dorim să creștem. Prezența în piață și portofoliul sunt constantele strategiei, la care adăugam:
  • Inovație. 2016 este anul în care lansăm IQOS pentru consumatorii adulți din România. IQOS este un  produs inovativ din tutun încălzit care va redefini consumul de tutun și în a cărui cercetare și dezvoltare Philip Morris a investit peste două miliarde de dolari în ultimii șapte ani. Tehnologia revoluționară „heat not burn” promite o experiență a consumului de tutun fără scrum, fără fum și cu mai puțin miros.
  • Un cadru de reglementare echilibrat și stabil. Transpunerea Directivei privind produsele de tutun este un punct de cotitură pentru industrie și pentru proiectele de viitor ale acesteia.

Așteptări de la noul Guvern în 2016

  • Transparență;
  • Profesionalism;
  • Abordare antreprenorială.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii