Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Imobiliare |
|

Lecții pentru 2016 – Sorin Vișoianu, Immofinanz

I-am întrebat pe cei mai importanți manageri, antreprenori, și bancheri care sunt rețetele lor pentru performanță în 2016. Aflați răspunsurile lui Sorin Vișoianu, Country Manager Office & Logistics pentru România și Bulgaria, Immofinanz. 
Sorin Visoianu

Lucruri bune în România în 2015

  • Perioada dificilă care s-a încheiat recent a lăsat în urmă o economie globală zdruncinată, dar și un aspect pozitiv semnificativ: clienții au devenit, în general, mai educați și mai atenți cu nevoile lor, dar și cu modul în care își cheltuiesc resursele. Acest lucru a dus la maturizarea pieței, fapt vizibil în mod clar în România. Aceasta este, cu siguranță, o veste bună pentru investitori ca Immofinanz.
  • În 2015, România a continuat pe drumul unei creșteri economice moderate, mai rapidă decât a altor țări din Europa Centrală și de Est și s-a menținut ca o destinație atractivă pentru investiții în zonă, dând dovadă de un potențial în creștere în ceea ce privește investițiile străine.

IMMOFINANZ FINALIZEAZĂ STRUCTURA PRIMEI FAZE METROFFICE

Evoluția domeniului în 2015

  • De-a lungul timpului, am învățat să privesc piața ca pe un întreg, o combinație diversificată de aspecte și condiții. Aș menţiona faptul că infrastructura Capitalei și a României este încă subdezvoltată pentru nevoile în creștere ale economiei. Pe măsură ce țara își propune să atragă investiții străine noi, o rețea rutieră și feroviară bine dezvoltată ar aduce, cu siguranță, un mare avantaj.
  • Un aspect pozitiv este faptul că piața imobiliară locală cunoaște o dinamică în creștere, un fapt vizibil cu precădere în sectorul birourilor. În general, cererea pentru proprietăți imobiliare de înaltă calitate este direct influențată de economia țării și de abilitatea sa de a atrage investitori. Faptul că în prezent există numeroase proiecte imobiliare în dezvoltare confirmă viziunea noastră că România cunoaște o tendință de creștere pe termen mai lung.

Evoluția companiei în 2015

  • În 2015, am avut realizări importante atât la nivel de grup, cât și la nivel local: noua strategie a companiei, anunțată anul acesta, se concentrează puternic asupra segmentelor de birouri și retail pentru a dezvolta poziția competitivă a Immofinanz în aceste sectoare.
  • Astfel, de-a lungul anului 2015 am întâmpinat chiriași noi și am extins parteneriate deja existente în clădirile noastre de birouri din București, pentru o suprafață totală de peste 45.000 metri pătrați. De asemenea, am finalizat lucrările la structura și fațada primei clădiri din Metroffice, proiectul nostru din Pipera care reprezintă etapa inițială a unui master-plan pentru extinderea și remodelarea Iride Business Park în viitorul Iride City. Valoarea investiției pentru prima etapă a Metroffice este de 34 de milioane de euro.

Strategia companiei pentru 2016

  • Cu siguranță vom continua să ne desfășurăm activitatea conform strategiei de grup anunțate recent, concentrându-ne pe segmentele de birouri și retail. Dezvoltarea și administrarea spațiilor de birouri și retail de calitate pentru chiriașii noștri reprezintă o prioritate pentru noi în anul 2016. De asemenea, vom continua să contribuim la dezvoltarea și menținerea parteneriatelor pe termen lung cu chiriașii existenți și viitori.
  • Mai mult, în conformitate cu strategia noastră principală, vom continua să observăm îndeaproape dinamica pieței pentru a identifica noi oportunități și a acționa în sensul lor în mod adecvat.

Așteptări de la noul Guvern în 2016

  • Cu toate că economia României își menține tendința de creștere, anumite aspecte încă necesită o atenție suplimentară. Suntem de părere că infrastructura națională încă subdezvoltată este cel mai important dintre acestea și sperăm că va constitui o prioritate în anul ce urmează și nu numai.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii