Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Lecții pentru 2016 – Radu Florescu, Centrade

I-am întrebat pe cei mai importanți manageri, antreprenori, și bancheri care sunt rețetele lor pentru performanță în 2016. Aflați răspunsurile lui Radu Florescu, CEO Centrade.
Radu Florescu

Lucuri bune în România în 2015

  • Codul Fiscal, în ciuda câtorva aspecte discutabile, reprezintă un pas înainte și recunoașterea nevoii de schimbare din partea Guvernului și a mediului de afaceri.
  • Amendarea OUG 25/2013, ordonanţa care a fost o aberaţie încă de la bun început, ne-a dovedit că legile pot fi amendate spre beneficiul tuturor, atunci când facem toate eforturile în acest sens și avem sprijinul necesar.
  • În urma tragediei de la Colectiv, cetăţenii români au început să înţeleagă cu adevărat că au puterea să facă schimbări esenţiale în societate, pe toate planurile.

CITEȘTE AICI MAI MULTE LECȚII PENTRU 2016

Evoluţia domeniului în 2015

  • Nu m-aș referi la un eveniment anume, care să mă fi impresionat neplăcut, ci mai degrabă la o serie întreagă de evenimente generate de faptul că nu se pune suficient accent pe valoarea serviciilor agenţiilor și pe rolul esenţial pe care acestea îl au în succesul clientului.
  • Am văzut multe cazuri în care campaniile extraordinare dezvoltate de agenţii au avut un impact pozitiv asupra businessului clientului. Provocarea pentru viitor este să facem astfel încât clienţii să evalueze la justa valoare aceste servicii care au un efect direct asupra profitului lor.
  • M-a impresionat plăcut lansarea Point Pickup – o platforma pentru transportul și livrarea rapidă a coletelor. Pentru prima dată, românii pot spune că au creat un website și o aplicaţie mobilă pentru piaţa americană. Designul, tehnologia și conceptul aplicaţiei au fost create de echipa Centrade pentru un startup american. Spre deosebire de alte aplicaţii care folosesc șabloane, Point Pickup este un produs creat de la zero printr-un mix de strategie, creaţie, dezvoltare și know-how pentru piaţa de peste ocean.
  • Sunt mândru de lansarea acestui produs cu atât mai mult cu cât cerinţele și standardele clientului sunt la un nivel foarte ridicat.

Evoluţia companiei în 2015

  • „Hungry”. Rezultatele grupului corespund întocmai obiectivelor stabilite la început de an. Deși primul trimestru a fost mai slab, activitatea grupului a crescut și a rămas la un nivel ridicat în celelalte trei trimestre.
  • Ultimele luni ale anului sunt foarte bune și ne așteptăm ca acest momentum pozitiv să continue și anul următor.
  • Ne bucurăm să putem spune că am păstrat colaborarea cu toţi clienţii și că avem o echipă fantastică. Am oferit și în acest an cele mai bune servicii clienţilor noștri.

Strategia companiei pentru 2016

  • În 2016, ne vom concentra asupra extinderii digitale atât în România, cât și în SUA și ne vom pune în valoare capabilităţile digitale prin activităţile in-store. Coordonăm deja proiecte în Balcani și, pe măsură ce companiile continuă să înfiinţeze hub-uri regionale, vom ţine cont de nevoile și de resursele necesare clienţilor pentru a le oferi cele mai bune servicii și pentru a dezvolta operaţiunile pe plan regional.
  • Sistemul CRM pe care îl folosim va ţine pasul cu planurile noastre de extindere și va fi complet integrat în platforma digitală de management.

Așteptări de la noul Guvern în 2016

  • Normalitate. Sper ca măsurile luate de acest Guvern să reflecte substanţa lucrurilor și să nu mai prevaleze forma în detrimentul fondului. Mă aștept ca legile să nu mai fie interpretate tehnic, după litera lor, fără a se respecta spiritul în care au fost redactate, fapt care subminează credibilitatea României.
  • Accountability, cunoscut termen, greu de tradus exact în limba română, dar pe care toată lumea îl înţelege foarte bine. Când cineva își asumă responsabilitatea îndeplinirii unei sarcini, în loc să piardă timpul căutând să explice prin prevederi și reglementări de ce nu se poate face acel lucru, persoana respectivă câștigă respectul celor din jur și obţine rezultatele dorite. Avem un Guvern de tehnocraţi care trebuie să se ferească să alunece spre politicianism.
  • Asumare. Miniștrii tehnocraţi trebuie să se pregătească să fie evaluaţi după performanţele lor și să pice în cazul în care nu vor fi capabili să-și atingă obiectivele asumate.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii