Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Lecții pentru 2016 – Mircea Pascu, Geometry Global

I-am întrebat pe cei mai importanți manageri, antreprenori și bancheri care sunt rețetele lor pentru performanță în 2016. Aflați răspunsurile lui Mircea Pascu, Managing Director la Geometry Global București.
Mircea Pascu

Lucruri bune în România în 2015

  • (business)Clienţii îndrăznesc mai mult.
  • (social) În sfârșit contează opinia publică.
  •  (politic) Avem un guvern tehnocrat.

CITEȘTE AICI MAI MULTE LECȚII PENTRU 2016

 Evoluţia domeniului în 2015

  • Am fost neplăcut impresionat de Ziua Publicităţii 2015. Nu numai că nu am fost invitaţi în anul în care am urcat steagul României pe scena multor festivaluri, însă nici n-am primit răspuns e-mail-urilor cu întrebări către reprezentanţi. Acest gest îmi confirmă faptul că suntem o comunitate grupată, ghidată de interese vechi și idolatrizări. De unde vorbim despre trend-uri și inovaţii, trăim de fapt în poveștile lui Caragiale, într-un trecut de mult apus și care ţine industria în loc.
  • Anul acesta am avut onoarea de a fi reprezentatul României în juriul Eurobest. Am cunoscut o comunitate care îmi dovedește contrariul celor spuse mai sus, la un nivel internaţional. Am avut ocazia să premiez munca unor agenţii românești și să las munca noastră pe shortlist. Acest fapt mă face să susţin cu vehemenţă în continuare onestitatea și poziţia agenţiei pe care o reprezint. Mai mult decât atât, sunt extrem de decis să încep să lupt să schimb lucrurile pe plan local.

Evoluţia companiei în 2015

  • Impresionantă. Creșterea cifrei de afaceri în 2015 era unul dintre obiectivele pe care le-am atins, la fel și menţinerea profitului (cel mai mare din piaţă în 2014). Însă, mai mult decât atât, 2015 ne-a adus o poziţie importantă ce nu poate fi tradusă financiar: cea mai premiată agenţie de creaţie din România.
  • Am investit în work-ul creativ, iar „profitul” poate fi cuantificat în trofee: peste 50 de premii naţionale și internaţionale la cam toate festivalurile importante.

Strategia companiei pentru 2016

  • Leadership 3.0. Împreună cu managementul Geometry Global, am creat o stuctură a soluţiilor de context. Este o formulă participativă de decizie în care sunt implicaţi 14 oameni din agenţie.
  • Eficienţa și entertainment. Două cuvinte de aur pentru clienţii noștri, din toate punctele de vedere.
  • Opinie publică. Ne îndreptăm cu o și mai mare atenţie asupra vocilor publice, acelora ce au puterea să schimbe.

Așteptări de la noul Guvern în 2016

  • O singură așteptare: să facă tot ce spun că o să facă.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii