Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Lecții pentru 2016 – Manuela Necula, Ogilvy & Mather România

I-am întrebat pe cei mai importanți manageri, antreprenori și bancheri care sunt rețetele lor pentru performanță în 2016. Aflați răspunsurile Manuelei Necula, CEO Ogilvy & Mather România.
Manuela Necula

Lucruri bune în România în 2015

  • Am devenit una dintre țările CEE cu cele mai pozitive premize de creștere, chiar dacă baza de plecare este una semnificativ mai slabă decât a multora dintre țările vecine. Creșterea economică din acest an, bazată în integralitate pe creșterea consumului intern și a exporturilor, reflectă totodată și întărirea încrederii consumatorilor români în economia locală.
  • A început să se evidențieze cu adevărat existența unei clase de mijloc, care reușește să aibă un punct de vedere și o voce.
  • Clasa noastră politică începe să înțelegă că va trebui să țină cont și de interesul general, nu doar de cel propriu, lucru ce sperăm că va conduce agenda socială și politică a unei Românii democratice.

Evoluția domeniului în 2015

  • M-a impresionat modul de reacție unitar, eficient și discret al industriei de comunicare, în fața tragediei din Clubul Colectiv. Implicarea de care membrii industriei au dat dovadă, atât la nivel individual, cât și la nivelul companiilor, a fost exemplară. Fiecare a contribuit într-un fel, mergând de la donarea de sânge, la implicarea în grupurile de consiliere psihologică a victimelor și până la proiecte umanitare de anvergură, desfășurate alături de clienți și reprezentanții media.
  • Din păcate, se pare, însă, că am rămas destul de dezbinați, la nivel de industrie, cauzele negative având puterea să ne unească mult mai repede, prin comparație cu nevoia de atingere a unor obiective comune, benefice întregii industrii.

Evoluția companiei în 2015

Reinventare.

  • Ne-am îndeplinit obiectivele stabilite în business-plan, atât din punct de vedere strategic cât și financiar, în condițiile unui an extrem de provocator pentru organizația noastră.
  • Însă, mult mai importantă pentru noi este recunoașterea de către clienții noștri a contribuției concrete pe care ne-am adus-o la îndeplinirea obiectivelor lor. Acest fapt ne asigură premize solide și sănătoase pentru creșterea viitoare.
  • Am adăugat anul acesta clienți noi în protofoliu nostru, din domenii extrem de diferite: Strongbow (Heineken), ETI European Industries, Kimberly Clark, Repower (energie regenerabilă).
  • Urmare a performanței bune din anul precedent, parteneriatul nostru cu Philips s-a extins, devenind agenția Philips la nivel de CEE pentru categoria domestic appliances. Ultima campanie dezvoltată împreună va fi preluată și în numeroase țări occidentale.
  • Ogilvy România a devenit centrul de dezvoltare strategică și creativă a comunicării pentru Lenovo, la nivel de EMEA, realizare ce vine ca o confirmare a standardelor internaționale ale competențelor echipei noastre.
  • Noua noastră companie de servicii de implementare de marketing H&O (Hogarth&Ogilvy) este astăzi cel mai puternic hub european de servicii digitale, în cadrul rețelei Ogilvy.

Strategia companiei pentru 2016

  • Vom continua să ne dezvoltăm capabilitățile de experți în noul comportament al consumatorului în contextul actual, să aducem ideile mai aproape de tehnologie și să ne ghidăm clienții în lumea marketingul secolului 21.

Așteptări de la noul Guvern în 2016

  • Să-și demonstreze competența.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii