Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Lecții pentru 2016 – Gilles Roudy, Metro Cash & Carry România

I-am întrebat pe cei mai importanți manageri, antreprenori, și bancheri care sunt rețetele lor pentru performanță în 2016. Aflați răspunsurile lui Gilles Roudy, CEO Metro Cash & Carry România.
Gilles Roudy

Lucruri bune în România în 2015

  • Reducerea TVA pentru alimente și continuarea măsurilor de reducere a TVA, coroborate cu o mai bună colectare la bugetul de stat.
  • Poziţia importantă pe care începe să o aibă agricultura în economia românească.

Evoluţia domeniului în 2015

  • O măsură binevenită a fost reducerea TVA pentru produsele alimentare. A fost o măsură de impact pe termen lung prin care s-a dorit nu doar încurajarea consumului, ci și a producătorilor din industria alimentară și din agricultură. Pentru piaţa de comerţ din România a fost un semn pozitiv, reflectat într-o evoluţie mai bună faţă de 2014 din punct de vedere al creșterii, dar și de o privire ceva mai atentă asupra modului în care este abordată relaţia cu furnizorii și clienţii finali. Măsurile de acest fel sunt întotdeauna binevenite, ele putând fi dublate de încurajarea și susţinerea iniţiativelor antreprenoriale locale din sectorul producţiei alimentare care pot genera stabilitate și dezvoltare pe termen lung pentru piaţa de comerţ din România.

ȘEFUL METRO ROMÂNIA: FIECARE ZONĂ DIN ROMÂNIA ESTI DIFERITĂ, ARE PROPRIILE CARACTERISTICI. APRECIEZ ACEST TIP DE DIVERSITATE.”

Evoluţia companiei în 2015

  • Suntem încântaţi privind anul 2015, întrucât a fost un an bun pentru noi, în care am reușit și am susţinut multe dintre iniţiativele demarate de compania noastră pe piaţa din România, pornind de la programul de susţinere a comerţului tradiţional – LaDoiPași, cel de susţinere a producătorilor locali – De-ale Noastre, programe dedicate clienţilor Horeca – prin Centrul nostru de Pregătire în Gastronomie (din METRO Militari), până la organizarea și susţinerea cu succes a evenimentului METRO Expo, cel mai important eveniment dedicat profesioniștilor de pe piaţa din România. Totodată, faptul că reușim tot timpul să ne focusăm pe nevoile și dorinţele de afaceri ale clienţilor noștri, că suntem în permanenţă în întâmpinarea solicitărilor lor, că suntem flexibili și deschiși în a adapta sortimentul, aranjarea/layoutul magazinelor în funcţie de segmentul și de solicitările locale ale clienţilor noștri, că ne adaptăm oferta de produse spre a veni în întâmpinarea dorinţelor de afaceri ale clienţilor noștri profesioniști, că toate acţiunile legate de sortiment, calitate înaltă a produselor și serviciilor, prospeţime, preţuri, oferte variate și atractive – toate acestea sunt realizate și aplicate pentru clienţii noștri. Ne interesează și ne pasă ca aceștia să știe și să simtă că suntem un adevărat partener de afaceri, pentru toţi cei care ne calcă pragul magazinelor. Suntem optimiști privind în viitor, dar și ca perspectivă pentru anul 2016, luând în considerare elementele de business, precum și strategia pe care compania noastră le aplică și le susţine la nivel de piaţă locală, în România.

ION ȚIRIAC ȘI-A VÂNDUT PARTICIPAȚIA DE 15% DEȚINUTĂ LA METRO CASH & CARRY ȘI A IEȘIT DIN ACȚIONARIAT

Strategia companiei pentru 2016

  • Urmărim de câţiva ani buni să generăm soluţii și programe care să susţină activitatea și dezvoltarea partenerilor și clienţilor noștri profesioniști. Acţionând în domeniul comerţului cash&carry, clienţii noștri provin din mediul de business, iar provocările și nevoile lor sunt legate și de activitatea noastră. De aceea, o parte importantă din strategia METRO România o constituie programele destinate lor: în octombrie 2015, am relansat programul LaDoiPași sub forma unei soluţii integrate pentru antreprenorii din domeniul comerţului de proximitate. Oferim o franciză clasică din punct de vedere brand, amenajare, gamă de produse, precum și o componentă de consultanţă în management, training de personal, comunicare și dezvoltare. Totodată, continuăm să sprijinim producătorii locali de legume și fructe prin iniţiativa De-ale Noastre. Este una dintre direcţiile noastre principale pe care ne vom concentra eforturile și în 2016. De-ale Noastre oferă o soluţie completă de suport și consultanţă producătorilor locali, pentru a-i ajuta să obţină produse de calitate. Suntem deja la al cincilea an de experienţă cu acest program și susţinem în prezent 100 de producători locali, din 33 de comunităţi locale, care produc 45 de sortimente diferite de legume și fructe, toate acestea comercializate în reţeaua magazinelor METRO România.

Așteptări de la noul Guvern în 2016

  • Suntem o companie apolitică (…) ce salută, de fiecare dată, toate iniţiativele menite să încurajeze mediul de business, consumul și clienţii noștri.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii