Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bunuri de consum |
|

Lecții pentru 2016 – Daniel Boaje, McDonald’s România

I-am întrebat pe cei mai importanți manageri, antreprenori și bancheri care sunt rețetele lor pentru performanță în 2016. Aflați răspunsurile lui Daniel Boaje, Manager General, McDonald's România. 
Daniel Boaje

Lucruri bune în România în 2015

  • Stabilitatea economică pe care o așteptam cu toţii de mai mult timp. Aceasta se traduce în curs de schimb și rata dobânzii stabile sau nivel al șomajului mai scăzut. Recent s-a dovedit că în România există solidaridate: între oameni, companii, instituţii și cred că puterea solidarităţii întrece multe altele.
  • În acest an putem vorbi și de o creștere a puterii de cumpărare și, prin urmare, o creștere a consumului care își are efectul în numărul tot mai mare de clienţi pe care i-am avut noi și alte locaţii.

Evoluţia domeniului în 2015

  • Reducerea nivelului de taxare, în mod special scăderea TVA la produsele alimentare a fost o decizie benefică. Am redirecţionat această reducere în preţurile oferite clienţilor, în salariile angajaţilor și dezvoltarea business-ului. A fost un eveniment pozitiv, care ne-a permis încă o dată să dovedim că punem pe primul loc experienţa clienţilor noștri.
  • Ne așteptăm pe viitor la mai multe dovezi de respectare a principiilor etice și legislative, precum și la perspective pe termen lung la nivelul deciziilor Guvernului – preponderent în cazul celor economice.

CITEȘTE AICI MAI MULTE LECȚII PENTRU 2016

Evoluţia companiei în 2015

  • A fost un an bun, în care ne-am bucurat de sprijinul clienţilor, partenerilor și angajaţilor. Am ajuns la finalul anului la peste 180.000 de clienţi zilnic în cele 67 de restaurante din România. În iulie, am stabilit un record – peste 6.000.000 de clienţi au luat masa la McDonald’s.
  • A fost un an special și pentru că am aniversat 20 de ani de la intrarea pe piaţă. Alături de angajaţi, parteneri, clienţi am sărbătorit zâmbetele tuturor celor care au fost alături de McDonald’s. Datorită lor am reușit ca în cadrul campaniei „Mi-e poftă să fac bine“, pentru construirea celei de-a treia case Ronald McDonald, să strângem cea mai mare sumă de bani din toate campaniile desfășurate anual pentru sprijinirea Fundaţiei Ronald McDonald.
  • Am pus în prim-plan experienţa clienţilor. Am ajuns la 19 cafenele McCafe în toată ţara la finalul anului și am remodelat restaurantul McDonald’s din Craiova după o investiţie de peste 3,5 milioane de lei.
  • Pe scurt: A fost un an de referinţă.

VEZI CARE SUNT SOLUȚIILE LUI DANIEL BOAJE PENTRU CREȘTERE SUSTENABILĂ

Strategia companiei pentru 2016

  • Punem mult accent pe inovaţie: produse cu reţete inedite și experienţe oferite. De aceea, remodelăm constant restaurantele, investim în echipamente noi, în tehnologie, WiFi, tablete pentru consumatori, pentru a transforma experienţa clienţilor în una unică în fiecare din cele 67 de restaurante.
  • Angajaţii sunt un pilon strategic, în care investim constant; datorită lor suntem și azi, după 20 de ani, lideri de piaţă. Investim în formarea, motivarea și pregătirea lor constantă și credem că din acest motiv McDonald’s este printre mai apreciaţi angajatori din domeniul privat în România, conform studiului AON Hewitt din 2015. Continuăm să transformăm cariere; până în prezent peste 26.000 de persoane au trecut prin școala McDonald’s.
  • Extinderea reţelei de parteneri locali: produse de calitate, românești, de la parteneri de încredere cu care construim relaţii de lungă durată și respect reciproc. La toate acestea se adaugă servicii ireproșabile, curăţenia și servirea rapidă, promisiunea brandului McDonald’s. Toate reprezintă motivele pentru care clienţii ne aleg zi de zi.

GALERIE FOTO: MCDONALD’S A ÎMPLINIT 20 DE ANI DE CÂND A VENIT ÎN ROMÂNIA

Așteptări de la noul Guvern în 2016

  • Așteptăm în primul rând stabilitate. După tot ce s-a întâmplat în ultimele luni, cred că în România avem nevoie de decizii echilibrate, care să vizeze rezultate pe termen lung și mediu și care să ne permită să ne revenim din multiplele schimbări care ne-au destabilizat la nivel economic și social.
  • Transparenţa e un principiu în care credem la McDonald’s și sperăm ca și Guvernul să îl aplice.
  • Construirea unor strategii eficiente și sustenabile, evoluţia ţării, din punct de vedere economic și social. Sperăm ca noul Guvern să își asume decizii pe termen lung.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii