Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Lecții 2019 – Veronica Savanciuc (Lowe): “Avem idei și oameni valoroși prin care putem dezvolta proiecte remarcabile care să contribuie la dezvoltarea regiunii europene”

Le-am solicitat unora dintre cei mai importanți manageri, antreprenori și bancheri să evalueze din punctul de vedere al afacerilor (dar nu numai) anul 2018 și, mai ales, să privească spre viitor, prin prisma lecţiilor pe care le-au învăţat.
114 dosar Veronica Savanciuc

Veronica Savanciuc, președinte și CEO Lowe Group

Evoluția companiei

Rezumându-mă la un singur cuvânt care să reflecte evoluția grupului Lowe anul acesta, acela ar fi STABILITATE. Pentru Lowe Group, anul 2018 a fost unul de o mare însemnătate, deoarece celebrăm un sfert de secol de prezență pe piața de comunicare.

Suntem #25YearsYoung – Old enough to know better, young enough to do it anyway. 25 de ani reprezintă o vârstă frumoasă, deoarece suntem tineri, avem idei fresh, dar în același timp, avem suficientă experiență care să ne ajute să îndeplinim obiectivele clienților.

Referindu-mă la obiectivele și realizările din acest an, pe lângă valorificarea forței pe care o primim din partea echipei noastre de profesioniști, ne-am continuat creșterea sustenabilă, ne-am consolidat parteneriatele de durată pe care le avem cu mulți dintre clienții noștri, am încheiat noi colaborări strategice și proiecte de succes, și ne-am consolidat poziția de top pe care o avem în piață.

 

Evoluția domeniului în 2018

Ceea ce m-a impresionat plăcut în 2018 a fost faptul că, deși bugetele de publicitate sunt încă mici, comparativ cu celelalte țări europene, românii sunt foarte creativi și dezvoltă campanii relevante, care răspund cât mai bine nevoilor de business ale clienților. Mă bucură faptul că talentul creativilor români este răsplătit în cadrul marilor festivaluri internaționale de advertising și că din ce în ce mai multe campanii gândite în România sunt exportate pe alte piețe.

 

Lucruri bune în România în 2018

Cel mai frumos lucru despre anul acesta este faptul că aniversăm Centenarul Marii Uniri.

Un lucru bun este faptul că, în continuare, România înregistrează creștere economică. Este adevărat că aceasta nu este la fel de puternică precum era în anii anteriori, însă s-a menținut trendul.

Deopotrivă, mă încântă faptul că industria de marketing și comunicare are o creștere susținută de la an la an și că, în același timp, au fost înregistrate și progrese importante din punct de vedere al profesionalizării industriei în care activăm.

De asemenea, mă impresionează plăcut faptul că deși suntem încă limitați de dimensiunea pieței, care reunește bugete semnificativ mai mici comparativ cu celelalte piețe din regiune, industria creativă din România devine din ce în ce mai respectată pe plan internațional.

 

Cum v-au influențat deciziile Guvernului?

Fără îndoială, evoluția industriei de marketing și comunicare este influențată, probabil mai mult decât alte domenii, de evoluția economiei în ansamblul ei.

Tocmai de aceea, deciziile luate la nivel guvernamental au un dublu impact – atât direct asupra business-ului nostru, cât și indirect, prin influența la nivelul clienților cu care lucrăm. Iar impactul vine în aceeași măsură din natura deciziilor și din modul în care ele sunt luate. Statul este un jucător important în economie, iar companiile au capacitatea și pârghiile necesare de a se adapta la schimbările pe care le aduce. Dar pentru a face acest lucru cu succes, fără să le fie afectată activitatea, este nevoie de predictibilitate, precum și de un dialog real între autorități și părțile interesate, pentru a se ajunge la cele mai bune decizii. Nu este o noutate; mediul de afaceri a solicitat în mod repetat acest dialog și mai multă predictibilitate dar, din păcate, acest lucru nu s-a întâmplat nici în 2018.

 

Provocările României în 2019

Anul 2019 va fi un an marcant pentru România. Odată cu preluarea Preşedinţiei Consiliului Uniunii Europene, țara noastră va avea oportunitatea de a se poziționa ca un jucător important și de a-și întări relațiile bilaterale.

Din punct de vedere al industriei de comunicare, consider că va fi important ca prin campaniile sociale desfășurate să punem accentul pe ceea ce ne unește, reprezentând și o continuare firească a faptului că România tocmai ce a sărbătorit Centenarul Marii Uniri.

Mi-ar plăcea ca odată cu preluarea Preşedinţiei Consiliului UE, partidele politice să lucreze împreună pentru dezvoltarea unui program, care să asigure o construcție solidă pe termen lung pentru zone de interes pentru noi toți: educație, sistem de sănătate și infrastructură. În același timp, îmi doresc o mai bună comunicare cu mediul privat și încurajarea dezvoltării acestuia.

 

Strategia companiei pentru 2019

Succesul nostru se datorează în primul rând echipei entuziaste de profesioniști din cadrul grupului. În fiecare an o parte importantă a strategiei noastre se referă la păstrarea și atragerea noilor talente în grup.

Din acest motiv, implementăm în permanență politici inovatoare de HR care să asigure condiții de lucru cât mai bune și cât mai multe oportunități pentru dezvoltare profesională continuă.

În 2019 ne dorim să menținem și să dezvoltăm parteneriatele de lungă durată cu clienții noștri, precum și să atragem noi clienți și proiecte.

 

Provocările globale ale anului 2019

Fiecare an este caracterizat de o serie de provocări, atât la nivel local, cât și global. 2019 nu va fi diferit. Referindu-mă la țara noastră, cred că unele provocări pot fi transformate în oportunități de creștere, evoluție și vizibilitate pentru România.

Prin preluarea Președinței Consiliului UE vom avea mai multă vizibilitate și vom avea oportunitatea de a arăta că România este un incubator de talente. Avem idei și oameni valoroși prin care putem dezvolta proiecte remarcabile care să contribuie la dezvoltarea regiunii europene. Sper că vom profita de această șansă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii