Cautare




, Contributor

Internet |
|

La cerere

Cum aproape toți utilizatorii de servicii de telefonie mobilă urmăresc video online, o aplicație care oferă servicii TV & conţinut video pare o decizie evidentă.
Ravinder Takkar 04

Un hotel de 5 stele, cu holuri pe unde umbla numai tehnologie, pe o scenă în alb și roșu. În acest decor, unul dintre cei mai puternici operatori de telefonie mobilă de pe piață făcea un anunț foarte important atât pentru companie, cât și pentru fanii rețelei – lansarea aplicației mobile 4G TV+.

„Cel mai bun conținut și cea mai bună expunere” – este descrierea deloc modestă a noului serviciu pe care o face Ravinder Takkar, Președinte și CEO Vodafone România, care s-a aflat pe scenă pentru a face anunțul. „După lansarea Supernet 4G+ în urmă cu aproape o lună, rețeaua care permite numeroase dezvoltări în viitor și care aduce inovație în experiența clientului, anunțăm serviciul 4GTV+, prin care clienții vor putea să consume conținut personalizat oricând și oriunde. 4GTV+ oferă acces la cel mai relevant conținut local și global într-un mod inovator și intuitiv”, a declarat Ravinder Takkar .

Utilizatorii 4GTV+ pot să urmărească emisiuni difuzate live de canalele TV, dar și să pună pauză și să le urmărească mai târziu de la momentul la care le-au întrerupt, precum și să deruleze de la început, cu ajutorul funcției „Repornire și derulare înapoi”. De asemenea, folosind funcția „Catch-up”, utilizatorii pot viziona emisiuni pe care nu le-au putut urmări live, opțiune valabilă timp de 72 de ore de la momentul difuzării lor. În plus, clienții beneficiază de experiența multi-ecran, care le permite să transfere conținutul disponibil prin 4GTV+ către ecranul TV și, în paralel, să își folosească telefonul pentru apeluri sau orice alte acțiuni fără a întrerupe vizionarea.

Totuși, este de menționat faptul că Vodafone era singurul mare operator din țara noastră care nu intrase pe piața serviciilor TV și de conținut video la cerere. România este a 11-a țară în care este lansată aplicația, iar investiția a constat în „mult capital uman”, a mai spus Takkar.

Serviciul este disponibil pe smartphone-uri și tablete pentru toți clienții Vodafone România descărcând aplicația 4GTV+ din App Store și Google Play.

Prin intermediul acestei aplicații, utilizatorii vor avea acces, via streaming, la 18 canale TV live, la 36 de milioane de melodii prin Zonga şi la conţinut video global, prin producţii de succes oferite de parteneri de renume precum HBO Go sau Disney. Pe lângă toate acestea, Vodafone a venit, într-adevăr, și cu o surpriză, ce constă în parteneriatul cu americanii de la Netflix, companie ce distribuie filme și care, de trei ani încoace, are propriile producții, de mare succes.

Invitat pe scenă alături de șeful Vodafone România, Chris Whiteley, VP Business Development pentru EMEA la Netflix, a declarat că Vodafone este un partener global al Netflix, iar extinderea acestei relații în România era firească. Vodafone oferă, prin acest parteneriat, trei luni gratuite de conținut integral Netflix prin 4G TV+, pentru abonamente începând de la Red 19. Și pentru că lansarea Vodafone a vizat zona video, la fel a debutat și prezentarea noului serviciu, Takkar oferind câteva date despre cea ce se întâmplă cu consumul de conținut video în România, observând că „românii iubesc smartphone-ul”. Astfel, în rândul clienţilor Vodafone România, smartphone-urile au o rată de penetrare de 63%, iar 53% din traficul de date înregistrat de operator reprezintă conţinut video. „Românii se uită la video-uri, iar cifrele vor fi din ce în ce mai mari”, a punctat Takkar.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii