Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Jumppi, afacerea celor 5 IT-iști români care conectează tinerii

Cinci IT-iști români au pus bazele unei aplicații de socializare care conectează tinerii cu pasiuni comune.  
 aboneaza-te
034 MP Jumppi

Jumppi este un fel de Tinder pentru cei care vor să se distreze, lansat în luna mai 2019. Concret, utilizatorii pot crea o activitate și pot trimite invitații pentru persoanele cu interese comune. Ideea business-ului se bazează pe nevoia de socializare resimțită de către tineri. Un studiu realizat de către fondatorii aplicației pe 150 de persoane, cu vârste între 18-34 de ani, din Europa, arată că 88,5% dintre respondenți vor să facă activități distractive, dar nu găsesc cu cine.

„Tinerii se plâng tot mai des că nu pot lega prietenii pe Facebook sau Instagram, iar foarte mulți nici măcar nu încep aici noi conversații pentru că sunt prea timizi și se tem de o respingere. Contrar, utilizatorii Jumppi sunt persoane deschise, aflate pe platformă tocmai pentru că doresc să își facă noi cunoștințe și să participe la activități interesante. De aceea chiar și cei mai timizi se simt confortabil aici, știind că și ceilalți useri au același scop ca și ei”, spune Andrei Stoiculescu, cofondator Jumppi (foto).

Cum funcționează Jumppi? După ce descarcă aplicația, se înregistrează și își detaliază profilul personal, noul user poate invita persoane aflate în apropiere sau poate posta invitații pentru activitățile pe care vrea să le facă, adăugând o scurtă descriere. Acesta poate propune orice activitate socială, însă printre cele mai răspândite ar fi: să iasă în oraș, să meargă la concerte, piese de teatru sau festivaluri, să facă sport (jogging, ciclism, baschet, fotbal, tenis, fitness etc.) sau alte activități distractive de grup: paint ball, escape room, parcuri de distracții, bowling sau biliard.

„Aplicația te ajută să-i găsești mai ușor pe cei asemănători ție – de exemplu, studenții pot găsi mai ușor alți studenți cu care să iasă”, adaugă Alexandru Stoiculescu.

De asemenea, utilizatorii au posibilitatea de a vedea ce activități sunt disponibile în următoarele 24 de ore în apropierea lor și de cine sunt create. Dacă găsesc o activitate la care vor să participe, vor apăsa butonul „join” și vor intra în conversație cu ceilalți participanți pentru detalii. Studenții sunt încurajați să interacționeze cu colegii lor din același oraș, pe care îi găsesc marcați distinctiv în aplicație.

De asemenea, aplicația se adresează și expaților care trăiesc în România, pentru că aceștia conștientizează mai mult nevoia de socializare. În prezent, aplicația a ajuns la peste 5.000 de descărcări și s-au creat, în medie, 200 de grupuri pentru diverse activități. Până acum, investiția în aplicație s-a ridicat la 18.000 de euro, fonduri acoperite de către cei cinci cofondatori.

„Am făcut mai multe sesiuni de user testing care au reconfirmat că utilizatorii români sunt interesați de acest tip de rețea de socializare. Mulțumită feedback-ului primit, echipa de software lucrează acum la o variantă îmbunătățită a produsului care va conține mai multe funcții noi. Una dintre cele mai importante schimbări este aceea că utilizatorii vor putea crea și evenimente private, vizibile doar lor și persoanelor invitate din aplicație sau din afara ei. În acest fel, Jumppi își propune să targeteze și această nișă, și să devină în scurt timp cea mai atractivă platformă pe care poți organiza de la ieșiri în oraș cu prietenii, petreceri corporate și până la petreceri de nuntă sau concedii de grup”, spune Irina Leca, fost cofondator Vector Watch, care s-a alăturat echipei Jumppi pe parcurs, ca specialist în marketing.

În plus, Jumppi a captat deja atenția investitorilor și își pregătește lansarea pe piața internațională în primul trimestru al anului. „În urma participării la Makeathonul Startup Spinner, Jumppi a început discuțiile de finanțare cu cei mai mari investitori de pe piața locală și targetează o investiție inițială de aproximativ 400.000 de euro, programată pentru jumătatea anului 2020”, adaugă Irina Leca.

Modelul de business este unul freemium și, de asemenea, se bazează pe parteneriate cu diferite branduri. În viitor, fondatorii aplicației iau în calcul plata unui abonament lunar, de câțiva dolari.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii