Cautare




, Staff

Lideri |
|

Jeff Bezos

Despre transparență 

Suntem în mijlocul unei perioade de tranziție uriașă, în care clienții au o putere incredibilă ca rezultat al transparenței. Obișnuiam să mă ghidez după sistemul „dacă faci un client fericit, el te va recomanda, la rândul său, altor cinci oameni”. În prezent, datorită extinderii internetului ai posbilitatea să îți exprimi părerea asupra unui produs și să o împărți cu 5.000 de prieteni, fie prin intermediul review-urilor de pe platformele de e-commerce, fie prin intermediul rețelelor sociale.

În trecut, un produs de natură inferioră avea posibilitatea să își găsească locul pe piață prin intermediul unor tehnici superioare de marketing. În prezent, clienții sunt cei care decid dacă un produs este de calitate sau nu, datorită gradului mare de transparență. Consumatorii pot compara foarte ușor produsele între ele și pot face recomadări, la rândul lor.

În locul promovării produselor de proastă calitate, am decis să le aducem în atenție pe cele mai bune, instaurând astfel o meritocrație a produselor. Acest sistem este benefic pentru consumatori, pentru organizație și, de asemenea, pentru societate în ansamblu.

„În prezent, clienții sunt cei care decid dacă un produs este de calitate sau nu, datorită gradului mare de transparență”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii