Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Lideri |
|

Iată care sunt cele mai importante lecții de business și strategie pe care „Forbes România” le propune pentru anul 2019!

Le-am solicitat unora dintre cei mai importanți manageri, antreprenori și bancheri să evalueze din punctul de vedere al afacerilor (dar nu numai) anul 2018 și, mai ales, să privească spre viitor, prin prisma lecţiilor pe care le-au învăţat.
Screen Shot 2018-12-14 at 16.05.18

Chestionarul trimis de Forbes România a cuprins șapte întrebări:

1) Cum apreciați într-un singur cuvânt evoluția companiei/grupului pe care o/îl conduceți în anul 2018? Acum, la final de an, cum arată realizările în raport cu obiectivele de la începutul anului? Detaliați!

2) Care a fost evenimentul care v-a impresionat neplăcut în domeniul în care activați și care a fost evenimentul care v-a impresionat plăcut?

3) Care sunt cele mai bune 3 lucruri care s-au întâmplat în 2018 în România? (din punct de vedere business, social, politic etc.)

4) În ce măsură deciziile sau intențiile Guvernelor au influențat activitatea companiei Dumneavoastră în acest an? Detaliați!

5) În anul în care România va prelua pentru prima dată Președinția Consiliului UE, care considerați că ar trebui să fie cele trei preocupări principale ale societății românești (Guvern, Parlament, Justiție, societate civilă, etc.)?

6) Care sunt principalele 3 puncte ale strategiei dumneavoastră pentru anul viitor?

7) Care considerați că este cea mai mare provocare la nivel mondial în anul 2019 (revenirea crizei economice/rundele electorale/revoluția industrială 4.0/Inteligența Artificială/terorism/migrație/mișcări sociale/ etc.)?

 

Murielle Lorilloux (Vodafone): “5G va fi o temă cheie a anului 2019 și un factor de stimulare foarte important pentru întreaga piață”

Ramona Jurubiță (KPMG): “Prioritățile României trebuie să rămână concentrate pe aceleași trei direcții macro: educația, investițiile în infrastructură și asigurarea unui stat de drept funcțional”

Adrian Peacke (Medicover): „Trebuie să ne uităm la moduri inovatoare de a oferi servicii medicale care să ne facă mai eficienți și să justifice investițiile”

Mugur Dogariu (PayPoint): „Impredictibilitatea cu care ne confruntăm în România a devenit, din păcate, o realitate din ce în ce mai prezentă și pe plan internațional”

Oana Taban (Dent Estet): „Stomatologia digitală cunoaşte şi în România o evoluţie din ce în ce mai accelerată”

Florin Godean (Adecco): „Din perspectiva resurselor umane am observat o maturizare a pieței, ceea ce din punct de vedere al businessului este un lucru bun”

Veronica Savanciuc (Lowe): “Avem idei și oameni valoroși prin care putem dezvolta proiecte remarcabile care să contribuie la dezvoltarea regiunii europene”

Cosmin Vladimirescu (Mastercard): “Încurajarea mediului antreprenorial reprezintă un aspect important de avut în vedere, acesta contribuind la independența economică”

Fulga Dinu (Immofinanz): “Creşterea economică recentă face ca România să fie un mediu favorabil investițiilor străine”

Valer Hancaș (Kaufland): “Vrem să încurajăm cât mai mult producătorii locali, să aducem cât mai multe produse românești în rafturile magazinelor noastre”

Hun Lee (Samsung): “O nouă generație de antreprenori pare să se dezvolte şi afacerile mici, locale sunt, de asemenea, pe un trend ascendent.”

Camelia Șucu: “Uneori, am sentimentul că noi așteptăm mereu următorul guvern, acesta este blestemul nostru”

Ioan  Mezei (Stihl): “Lipsa de îmbunătăţire a infrastructurii şi investiţiile scăzute nu ajută dezvoltarea economică”

Daniel Boaje (Premier Restaurants): “Instabilitatea politică și nesiguranța economică vin la pachet cu scăderea încrederii consumatorilor”

Radu Florescu (Centrade|Cheil): “România va trebui să își amintească cât de important este să țină aproape de UE și aliații ei“

Dragoș Anastasiu (Eurolines): “Modul în care autoritățile au înțeles să legifereze domeniul fără a ține cont de problemele fundamentale ale sectorului a fost și este extrem de neplăcut”

Cristian Secoșan (Siemens): “Gradul de digitalizare tot mai crescut al societății și al mediului de afaceri reprezintă cu siguranță o mare provocare globală”

Ioan Nani (Antibiotice): “Internaționalizarea afacerii rămâne principala noastră direcție strategică și pentru anul ce urmează”

Mircea Oltean (IRUM): “Stabilitatea legislativă și contextul politic pot să aducă un plus mediului de afaceri și domeniului agricol în care activăm”

Marius Puiu (Blue Air): “Următoarele șase luni vor aduce oportunități pentru România, dar și riscuri. Iar câștigătorul final trebuie să fie cetățeanul”

Alexandru Reff (Deloitte): “Prioritățile sunt atragerea fondurilor europene și investițiile în sectoare critice precum infrastructura, educația și sănătatea”

Marius  Perșinaru (Schneider Electric): “Provocarea majoră a României este dezvoltarea economică, iar sustenabilitatea procesului de creștere este esențială”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii