Iată care sunt cele mai importante lecții de business și strategie pe care „Forbes România” le propune pentru anul 2019!
Petre Barbu Ediția Tipărită Forbes România Petre Barbu, ziarist și scriitor, autor al cărților de interviuri
„Primul an de publicitate” (2013) și „Primul an de marketing” (2019),
scrie de mai bine de 20 de ani despre advertising, marketing și
comunicare.
Chestionarul trimis de Forbes România a cuprins șapte întrebări:
1) Cum apreciați într-un singur cuvânt evoluția companiei/grupului pe care o/îl conduceți în anul 2018? Acum, la final de an, cum arată realizările în raport cu obiectivele de la începutul anului? Detaliați!
2) Care a fost evenimentul care v-a impresionat neplăcut în domeniul în care activați și care a fost evenimentul care v-a impresionat plăcut?
3) Care sunt cele mai bune 3 lucruri care s-au întâmplat în 2018 în România? (din punct de vedere business, social, politic etc.)
4) În ce măsură deciziile sau intențiile Guvernelor au influențat activitatea companiei Dumneavoastră în acest an? Detaliați!
5) În anul în care România va prelua pentru prima dată Președinția Consiliului UE, care considerați că ar trebui să fie cele trei preocupări principale ale societății românești (Guvern, Parlament, Justiție, societate civilă, etc.)?
6) Care sunt principalele 3 puncte ale strategiei dumneavoastră pentru anul viitor?
7) Care considerați că este cea mai mare provocare la nivel mondial în anul 2019 (revenirea crizei economice/rundele electorale/revoluția industrială 4.0/Inteligența Artificială/terorism/migrație/mișcări sociale/ etc.)?
Pentru a asigura buna funcționare a acestui site, uneori plasăm în computerul dumneavoastră mici fișiere cu date, cunoscute sub numele de cookie-uri. Apasand pe butonul de “Accept”, iti dai acordul pentru folosirea TUTUROR cookie-urilor. Poti apasa pe butonul "Setari Cookies" pentru a selecta individual cookie-urile.
Site-ul nostru (inclusiv varianta pentru dispozitive mobile) folosește atât cookie-uri de sesiune cât și cookie-urile persistente. Cookie-uri de sesiune vă permit să navigați de la o pagină la alta în cadrul site-ului nostru, precum și reținerea oricăror informații pe care le introduceți. Un cookie de sesiune este șters atunci când închideți browserul sau după o perioadă scurtă de timp. Cookie-uri persistente permit site-ul nostru să-și amintească preferințele și setările dvs. atunci când vizitați site-ul nostru în viitor. Cookie-uri persistente expiră automat după o anumită perioadă de timp.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
Aceste module cookie sunt folosite de noi si alte entitati pentru a va oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastra, atat in cadrul site-ului nostru, cat si in afara acestuia.
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului).