Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Bunuri de consum |
|

Gustul care face diferența

Doina Cavache, Mondelez Romania
Pentru Doina Cavache, Corporate Affairs Manager al Mondelez Romania, inovaţia reprezintă mai mult decât lansarea de noi produse, ea cuprinzând şi campanii şi promoţii de impact.

Mondelez România (fosta Kraft Foods România) face parte, alături de alte 16 state, din organizaţia Europeană Mondelēz International (MEU), cel mai mare producător de ciocolată, biscuiţi, bomboane şi băuturi răcoritoare sub formă de pulbere şi al doilea mare producător de gumă şi cafea.

Care ar fi cele mai importante lecţii ale inovaţiei?

Inovaţia, în cadrul companiei, începe cu înţelegerea consumatorilor, a nevoilor şi problemelor cu care se confruntă aceştia zi de zi, şi chiar anticiparea celor pe care nu le conştientizează încă. Aceasta reprezintă însă mai mult decât lansarea de noi produse, cuprinzând şi campanii şi promoţii de impact, excelenţă în execuţie la punctul de vânzare.

De ce au companiile nevoie de inovaţie? Dar a dvs, în special?

Inovația are un rol esențial în dezvoltarea afacerii, ne ajută să ne diferențiem pe piață.

Ce rol joacă eşecul în procesul de inovaţie?

Eșecul în procesul de inovație te ajută să identifici greşelile si şă le corectezi, sa înveți din ele.

Care este cel mai mare succes în materie de inovaţie al companiei dvs? Dar cel mai recent?

Inovațiile noastre de succes sunt: ciocolata Bubbly, Crispello și cafeaua Jacobs Millicano, Belvita.

  • Bubbly (lansat în 2013 – pe piața locala) – undesign unic ce a îmbunătățit experiența de gust oferită consumatorilor de un produs de ciocolată
  • Crispello (lansat în 2013) – conceput ca răspuns la solicitarea consumatorului de a avea o alternativă de pralină mai ușoară ce poate acoperi mai multe ocazii de consum.
  • Millicano (lansat în 2014) – este combinația unică de cafea solubilă și boabe de cafea prăjite și măcinate foarte fin printr-un proces special de măcinare. Este cea mai mare inovație în cafea din ultimii 20 ani.
  • Belvita – 15 ani de cercetare în Franța. Este biscuitul cu conținut ridicat de cereale integrale, perfect pentru micul dejun on-the-go.

Ce buget aţi alocat acestui domeniu?Personal, cum sprijiniţi procesul de inovaţie? Ce înseamnă pentru dvs inovaţia?

Pentru mine, inovația înseamnă să găsesc idei noi, creative pentru atingerea obiectivelor pe care mi le-am propus.

Care este personajul care va vine în minte atunci cand vine vorba de inovatie? Sau ale carui lectii va ganditi cand vine vorba de acest domeniu?

Cred în ceea ce spunea Steve Jobs despre inovație, și anume că aceasta îl diferențiază pe un lider de cei care îl urmează.

Vezi aici ce mai cuprinde numarul special Inovatie

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii