Performanță de business în 2015:
Companile cresc organic, însă nu întotdeauna logic, pentru că nevoile se schimbă în permanenţă. Trebuie să fii mereu flexibil, pentru a te putea replia ori de câte ori contextul o cere. Dincolo de îmbunătăţiri de procese, investiţii în tehnologie, campanii de marketing creative sau orice alte soluţii inovatoare pentru creşterea performanţelor şi eficienţei businessului, cred că cel mai important este ca angajaţii companiei să lucreze pentru un scop comun. Cu cât aceştia sunt mai aliniaţi la misiunea companiei şi este cultivat în rândul acestora un puternic spirit antreprenorial, cu atât motivaţia şi rezultatele vor fi mai ridicate. Nu te poţi aştepta însă ca angajaţii tăi să dea tot ce e mai bun dacă le ceri să se comporte ca simpli pasageri. Trebuie să simtă că sunt implicaţi în fiecare etapă din călătoria companiei.
Finanțe personale:
Cheltuieşte 33,33% din ceea ce câştigi, dăruieşte sau foloseşte pentru acţiuni de suflet 33,33%, economiseşte sau investeşte celelalte 33,33 procente.