Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Geanina Ghiculescu (METRO): “Dincolo de designul poveștii de brand, marketingul este o știință a cifrelor, mai precis a interpretării lor”

Dincolo de povestea brandului, marketingul este o știință a cifrelor, mai precis a interpretării lor, apreciază Geanina Ghiculescu (METRO). Cifrele pot oferi insight-uri valoroase, care diferențiază brandul în viața consumatorului.
062 marketing 26 Geanina Ghiculescu METRO

Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO Cash&Carry (brandul „La doi pași”)

Forbes: În opinia dvs. care sunt cele mai importante provocări în marketingul următorilor cinci ani? (Câteva predicții despre marketingul următorilor cinci ani.)

Geanina Ghiculescu: Următorii ani impun schimbarea. O schimbare profundă a modului în care abordăm marketingul și experiența consumatorului cu brandul. Într-o lume în care atenția devine o resursă din ce în ce mai rară, „bătălia” pentru identificarea celor mai noi metode și/sau instrumente de atragere a consumatorilor a început deja.

Însă, câteva acțiuni devin prioritare și esențiale pentru „a supraviețui” într-un mediul din ce în ce mai „ticsit” de mesaje comerciale: îmbunătățirea continuă a experienței de cumpărare aliniată la așteptările de azi ale clientului, într-o lume în care nevoile sunt din ce în ce mai sofisticate; personalizarea, din perspectiva relevanței; integrarea Inteligenței Artificiale în fluxul de promovare; confidențialitatea și protejarea datelor cu caracter personal; valorificarea Big Data în acest hățiș al nuanțelor și percepțiilor.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: MIHAELA LUNGU (MCDONALDS)

Forbes: Ce sfaturi i-ați da unui tânăr care intră în marketing? (Atât lucruri bune, cât și lucruri mai puțin bune despre marketing.)

Geanina Ghiculescu: Să-i placă cu adevărat domeniul. Este o axiomă indiferent de domeniul pe care decidem să-l urmăm.

Lumea evoluează continuu și cu o viteză fantastică, fapt care impune alocare substanțială de timp ca să rămâi actual sau „în cărți”, flexibilitate și deschidere la nou sau alte perspective și interpretări, dar, în același timp, să rămâi ancorat în realitatea complexă de azi. În plus, o privire de ansamblu, cum spune englezul, te va ajuta întotdeauna să „connect the dots”.

Dincolo de designul poveștii de brand, marketingul este o știință a cifrelor, mai precis a interpretării lor. Este esențial să fii confortabil cu cifrele, cu analizele și cu tehnologia, întrucât în marketing datele pot oferi insight-uri valoroase, care diferențiază brandul în viața consumatorului.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: CARMEN CĂPITĂNESCU (ALTEX)

Forbes: Care sunt criteriile și principiile pe baza cărora vă alegeți partenerii de comunicare? (agenții de publicitate, media, PR, digital, furnizori)

Geanina Ghiculescu: Originalitatea, experiența și înțelegerea business-ului de retail, expertiza sunt elemente definitorii, care mă ghidează în selectarea partenerului de comunicare. Cred, însă, că încrederea, respectul și transparența sunt principiile care stau la baza unei colaborări de succes.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: RADU ILINOF (EMAG)

Forbes: Care considerați că este cea mai importantă calitate al unui om bun de marketing?

Geanina Ghiculescu: Bun observator, avid de noutate, deschis la schimbare.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: CONSTANTIN VASILE (HENKEL)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii