Cu o tradiție de șapte ani, Gala Forbes Cool Brands celebrează și premiază brandurile care dețin factorul cool, un factor care la început le clasa în rândul brandurilor de nișă, dar care în ultima perioadă a devenit un must have. Designul, acțiunile CSR, poveștile frumoase, comunicările de brand convingătoare, susținerea unor proiecte culturale, tradiția din spatele brandului, perfromanțele evidente în raport cu alte branduri, dar și factorul afectiv sunt criteriile care determină perceperea unui brand ca fiind COOL.
În cadrul ediției 2018 a Galei Forbes Cool Brands au fost acordate premii celor mai COOL branduri în categoria lor și celor care s-au distins în ultimul an prin campanii creative și COOL. Laureații evenimentului au fost : MINI, Nespresso, Banca Transilvania, Chanel, Valentino, Amway, Nemo Express, Samsung, KMPG, Mega Image, 5 to Go, heineken, Aqua Carpatica, Ikea, Nalu Underwear, Tissot, Catena, McDonalds și Vitamin Aqua.
Forbes România le mulțumește partenerilor săi: BMW GROUP și Carrefour în calitate de parteneri strategici, Nespresso – Cafeaua Oficială; Samsung în calitate de partener platinum ; Aqua Carpatica, Amway, Nemo Express, Cristim și McDonalds în calitate de parteneri Gold ; Eventix în calitate de partener tehnic, recum și partenerilor: Pentagon Events, Sweet Concept, Chilli Ideas, Wembley, Profructta, Vin Magazin, Casa de vinuri Cotnari, Zăganu Bere artizanală românească, Collect Moments by Nena Events.
Regăsiți o galerie foto detaliată de la eveniment pe pagina de Facebook a Forbes România.
Despre Forbes România
Forbes România este cea mai vândută publicație de business din România (6.182 exemplare vândute conform celor mai recente date ale Biroului Român de Audit al Tirajelor) și este editată de compania BP Publishing Media, recunoscută de către Forbes Media ca fiind cea mai dinamică și creativă franciză a Forbes la nivel mondial. În această perioadă brandul Forbes s-a dezvoltat accelerat pe piața românească, fiind reprezentat prin intermediilor publicațiilor lunare Forbes România și ForbesLife România, al revistei trimestriale de lux și atitudine Up by Forbes România sau al proiectelor speciale Forbes Kids sau Forbes 500. Acestor ediții tipărite li se adaugă proiecte speciale în zona digitală și peste 20 de evenimente anual, de la formate de business și până la gale, petreceri sau evenimente « on-demand » sau private, care acoperă cele mai variate categorii de public din zona premium de pe piața românească.
Pentru mai multe detalii vizitați www.forbes.ro
Vizitați Forbes pe Facebook https://www.facebook.com/forbesromania/