
Într-un context în care a produce şi a pune în vânzare orice produs pentru copii nu este doar un business, ci și un act de imensă responsabilitate socială, Forbes a gândit acest eveniment pentru a veni în întâmpinarea cititorilor, cu precădere a părinților, oferind repere de calitate în explorarea universului produselor adresate copiilor.
Evenimentul a debutat cu un panel de discuții la care au participat : Olivia Petre, Expert Comunicare Psyence, Dan Petre, Partner D&D Research, Anca Serea și Laura Cosoi – Brand Ambasadori Tex, Ana Maria Băjan, Executive Director Marketing & PR Caroli România și Dr. Valeria Herdea, medic de familie și președintele AREPMF.
Gala Brands for Kids a avut ca suport un studiu de piață efectuat împreună cu compania D&D Research, realizat in luna august 2018, pe un eşantion de 1000 de mămici, care au rezidenţă în 41 oraşe şi care au copii cu vârste între 0 – 8 ani.
Pe baza răspunsurilor date de părinți s-a realizat un clasament care a mers pe 3 direcții, încredere, siguranță și calitate. Iată care au fost cele 11 branduri câștigătoare ale anului 2018:
- Branduri românești de produse din carne de copii – FRAGEDO
- Apă minerală pentru copii – AQUA CARPATICA
- Piureuri Bio – HIPP
- Produse de puericultură – PHILIPS AVENT
- Branduri românești de lapte și produse lactate pentru copii – NAPOLACT
- Lapte praf pentru bebeluși – NESTLE
- Monovitamine pentru copii – VIGANTOL
- Scutece – PAMPERS
- Detergenți – ARIEL
- Supermarketuri-hypermarket cu gama de produse cea mai potrivită pentru copii- CARREFOUR
- Suplimente nutritive (complex vitamine si minerale) – SECOM
Tot în cadrul evenimentului, s-au acordat si 5 premii speciale pentru campaniile sociale destinate copiilor și brandurile care au reușit să câștige un nume rezonant în opțiunile părinților:
- Premiul special Forbes pentru Servicii farmaceutice adresate familiei – CATENA
- Premiul special de popularitate Forbes pentru magazinele pentru copii și sugari – BEBE TEI
- Premiul special Forbes pentru Cel mai original brand de spectacole pentru copii – ZURLI
- Premiul Forbes pentru proiectele speciale de susținere a tinerilor sportivi – FUNDAȚIA OLIMPICĂ ROMÂNĂ
- Premiul special Forbes pentru Maternitate -MEDICOVER
Forbes România le mulțumește partenerilor săi : BMW Group și Tex, exclusiv la Carrefour- în calitate de parteneri strategici, Aqua Carpatica și Cris-tim în calitate de parteneri Gold; Catena, HiPP, Chimimportexport – Plurimex și Caroli în calitate de parteneri Silver, Eventix în calitate de partener Tehnic
Precum și partenerilor : Chilli ideas, Chocofashion, Profructta, Coftale și Klorane Bebe.
Despre Forbes România
Forbes România este cea mai vândută publicație de business din România (6.182 exemplare vândute conform celor mai recente date ale Biroului Român de Audit al Tirajelor) și este editată de compania BP Publishing Media, recunoscută de către Forbes Media ca fiind cea mai dinamică și creativă franciză a Forbes la nivel mondial. În această perioadă brandul Forbes s-a dezvoltat accelerat pe piața românească, fiind reprezentat prin intermediilor publicațiilor lunare Forbes România și ForbesLife România, al revistei trimestriale de lux și atitudine Up by Forbes România sau al proiectelor speciale Forbes Kids sau Forbes 500. Acestor ediții tipărite li se adaugă proiecte speciale în zona digitală și peste 20 de evenimente anual, de la formate de business și până la gale, petreceri sau evenimente « on-demand » sau private, care acoperă cele mai variate categorii de public din zona premium de pe piața românească.
Pentru mai multe detalii vizitați www.forbes.ro
Vizitați Forbes pe Facebook https://www.facebook.com/forbesromania/