Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Lideri |
|

Forbes TOP 500 Miliardari 2019: Anastasia Soare – Extinderea unui imperiu

Deși anul acesta nu a fost prea bun pentru afacerea creată de Anastasia Soare, antreprenoarea are planuri mari în ceea ce privește extinderea brandului său în alte regiuni.
The Hollywood Reporter And SAG-AFTRA Celebrate Emmy Award Contenders At Annual Nominees Night - Arrivals

                                                                                                 LOCUL 4

 

Veniturile imperiului construit în Statele Unite ale Americii de către Anastasia Soare, românca supranumită „Regina Sprâncenelor”, au scăzut cu aproape 30% în primul trimestru din 2019, conform datelor Fitch, care pentru întreg anul 2019 estimează o scădere de 6%. Compania a pierdut cotă de piață, pe măsură ce pe piața de beauty internațională încep să apară tot mai multe branduri de cosmetice lansate de vedete precum Kylie Jenner sau Rihanna.

Care este povestea Anastasiei Soare? Născută în Constanța, ea s-a hotărât să emigreze în Statele Unite ale Americii în 1989, când avea 32 de ani. Fără să cunoască limba engleză, s-a angajat ca estetician într-un salon de înfrumusețare din Beverly Hills, unde a observat că femeile nu păreau să acorde prea multă atenție sprâncenelor lor. Așa a ajuns să-și dezvolte propria sa tehnică de pensat, identificând o nișă pe care ulterior a dezvoltat-o și care i-a adus popularitatea, inclusiv printre vedete precum Oprah, Cindy Crawford, Naomi Campbell și Stephanie Seymour. Numărul clientelor creștea, așa că Anastasia Soare și-a deschis primul salon Anastasia Beverly Hills în 1997, în 2010 urmând cel de-al doilea. Antreprenoarea și-a lansat saloane și în alte țări din lume, dar și o gamă de produse proprii destinate îngrijirii sprâncenelor și pielii, pe care le vinde în magazine de renume precum Sephora.

Cheia succesului în afacerea sa a fost reprezentată de promovarea prin intermediul social media, Anastasia Soare fiind printre primele antreprenoare care au anticipat potențialul beneficiilor aduse de rețelele de socializare. Pagina de Instagram lansată în 2013 de fiica sa, Claudia Soare, care este și președinta companiei, precum și recomandările clientelor sale faimoase, printre care Kim Kardashian, au contribuit la popularitatea afacerii și produselor sale.

Popularitatea Anastasiei Beverly Hills a stârnit interesul investitorilor, astfel că anul trecut fondul de private equity TGP Capital a cumpărat 38% din acțiunile companiei. Antreprenoarea, care în această toamnă s-a aflat în România într-o vizită de câteva zile, are în plan extinderea distribuției produselor sale inclusiv în Asia și Europa prin intermediul magazinelor Sephora.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii