Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Forbes Small Business: Când înotul pentru copii generează afaceri de peste 80.000 de euro

Când apa devine un element al unui business bine gândit, copii sănătoși și fericiți înseamnă părinți fericiți.
Acvatic Bebe

Atunci când vine vorba despre copii, părinții acordă o atenție sporită activităților pe care le pot face. De câțiva ani, o nișă începe să capete tot mai mare căutare: educația acvatică și înotul încă de la cele mai fragede vârste. După ce s-a înarmat cu o doză sănătoasă de curaj, Carmen Dumitru a pus bazele bazinului de înot pentru copii Acvatic Bebe Club. Recunoaște că nevoia de a crea acest loc a venit după ce, în calitate de clientă a unor bazine de înot pentru copii, a observat că anumite caracteristici din domeniul serviciilor erau tratate cu superficialitate de către cluburile de la acea vreme. A investit aproximativ 150.000 de euro, iar primii bani i-a făcut după circa 12 luni. În prezent, are o echipă formată din 17 angajați, dintre care 13 instructori și patru persoane în cadrul recepției. „Ponderea cea mai mare în cadrul clubului o au copiii cu vârsta cuprinsă între 18-36 de luni, care reprezintă circa 35%”, spune antreprenoarea, mărturisind că există și câteva „mici” recorduri – 12 copii cu vârsta de numai cinci luni care vin la bazin.

VEZI MAI MULTE POVEȘTI DESPRE MICI AFACERI

Spune că alocă mult timp business-ului său și încearcă permanent să găsească noi concepte pe care să le propună clienților. „Acest lucru presupune o cercetare amănunțită. Însă încerc să le planific pe toate astfel încât să mă pot ocupa și de familia mea”, povestește Carmen Dumitru. Există însă și provocări, iar în acest domeniu, reticența părinților este, uneori, cea mai mare dintre toate. „Fără excepție, raportându-ne la majoritatea activităților cu copii, „cel mai greu de lucrat” este cu părintele, cu atât mai mult cu cât acesta nu este pasionat de mișcare și/sau se află la primul copil; însă dacă părintele reușește să petreacă suficient timp alături de noi și nu renunță la primele ședințe de disconfort ale celui mic, va primi permanent din partea instructorilor clubului recomandări privind evoluția și progresul copilului”, mai explică ea.

Partea bună este că tot mai mulți părinți devin conștienți de beneficiile acestui sport pentru copii, cum ar fi somnul liniștit, creșterea apetitului, îmbunătățirea tonusului muscular, coordonarea și echilibrul. Carmen Dumitru mai argumentează faptul că „programul de stimulare psihomotorie desfășurat în mediul acvatic de către un instructor specializat creează premisele unei dezvoltări complexe cu efecte pe termen lung, ce vor conduce la creșterea calității vieții”.

Abonamentele cel mai des comercializate sunt cele lunare, iar prețul acestora variază în funcție de categoria de vârstă și ora la care este programată ședința de educație acvatică, mai precis între 135 și 155 de euro. Anul trecut, a avut 200 de clienți și speră ca la finele lui 2015 să ajungă la 270. „Este un bussines meteodependent astfel încât lunile de iarnă diferă mult de lunile de vară; însă media lunară a anului trecut a fost de aproximativ 15 clienți noi”.

Ca planuri pe termen scurt, Carmen Dumitru și-a propus să aloce în jur de 25.000 de euro pentru a inaugura o salină artificială. Mai mult, în viitor, ea speră să se extindă, dar nu în regim propriu, ci prin găsirea unor oportunități de colaborare, și în alte orașe. Anul trecut, Acvatic Bebe Club a avut afaceri de peste 81.600 euro, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanțe.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii