Cautare




, Staff

Forbes Heroes |
|

Forbes Heroes 2017, Ionuț Nițoi: Inovația cotidiană

Tehnologia poate fi o sperietoare, de care să fugi, sau o oportunitate care să aducă o nouă fațetă  succesului. Dacă vrei să mergi mai departe, alegi a doua opțiune.  
ionut nitoiu

Mai puțin de 90 de minute au fost suficiente pentru ca aproape 200 de fresh-uri de portocale să ajungă de pe rafturile Carrefour la teatrul Apollo 111, aflat în apropierea Parcului Cișmgiu, în timpul celei de-a patra ediții a Forbes Heroes. Achiziția a fost făcută de Ionuț Nițoi, directorul hipermarketului Carrefour Colentina, prin intermediul aplicației Bringo, pentru implementarea căreia este șef de proiect în cadrul retailer-ului.

Nițoi este directorul Carrefour Colentina de doi ani, însă are o experiență de peste 15 ani în retail, în cadrul Carrefour România. În iunie 2001, s-a angajat la Carrefour, pentru că își dorea să fie director de magazin. Bucureșteanul a început dintr-o poziție simplă, lucrător recepție marfă, în depozit, însă și-a atins obiectivul și-a început ascensiunea în 2006, cu funcția de manager al Departament de Produse Proaspete din cadrul magazinului Carrefour Băneasa. Pentru a avansa, s-a mutat, în 2008, la Brăila, unde a fost directorul hipermarketului Carrefour Brăila. „La Brăila a fost o experiență plăcută, pentru că am simțit că pot să fac într-un hipermarket ce vreau eu.”

Citiți aici poveștile celor 16 eroi prezenți la evenimentul Forbes Heroes 2017

Citiți aici poveștile celor aproape 50 de eroi prezenți la edițiile Forbes Heroes din 2014, 2015 și 2016

Datorită rezultatelor obținute, în 2015, a fost avansat în funcția actuală, de director al Carrefour Colentina, hipermarket care a devenit, sub managementul său, unul dintre cele mai inovative magazine din portofoliul Carrefour România, de 32 de hipermarketuri, 213 supermarketuri și 53 de magazine de proximitate. A participat la târguri neobișnuite cu prezența unui mare retailer (Târgul de Crăciun de la Palatul Parlamentului și Festigal) și a organizat prezentări ale poduselor Carrefour în cadre inedite (în parc). În plus, încearcă să acorde fiecărui membru al echipei o atenție deosebită, să păstreze o comunicare constantă și prietenoasă cu clienții, prin intermediul social media, să aibă cei mai buni furnizori în magazin și să promoveze cât mai inedit produsele nou lansate, chiar diferit de alte magazine Carrefour.

Noul său obiectiv este să diversifice sursele de venit ale retailerului. Inspirat de propria fiică, care își achiziționează online aproape toate hainele din garderobă, a propus conducerii Carrefour, acum aproximativ șase luni, să testeze marketplace-ul Bringo. Proiectul a devenit funcțional în aprilie 2017.

Bringo este o aplicație prin intermediul căreia produsele achiziționate online de la retailer-ul cu origini franceze pot fi livrate în 90 de minute, în București. Oferta Carrefour din acest marketplace cuprinde 65% de produse alimentare și 35% de produse non-alimentare.

În prezent, fiecare comandă Carrefour plasată prin Bringo include produse proaspete, acesta fiind unul dintre obiectivele retailer-ului. „Am încercat să folosesc un nou canal de vânzare. Ne-am dorit foarte mult acest serviciu, deoarece oamenii folosesc foarte mult smartphone-ul. Ne dorim un serviciu disponibil non-stop“, a punctat Ionuț Nițoi.

Pentru comenzile prin Bringo, nu este nevoie de o valoare minimă, ci greutatea produselor nu trebuie să depășească anumite limite, precum 20 de kilograme în cazul apei. Echipa Carrefour pentru proiectul Brigo este de 40 de persoane. Ei primesc aproape 50 de comenzi, zilnic, în valoare de aproximativ 70 de euro. Nițoi n-a dorit să detalieze obiectivele, pentru că mai important decât ceea ce își dorește el, sau retailer-ul, este reacția clienților.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii