FacebookTwitterLinkedIn

Acestea sunt unele dintre principalele elementele care au contribuit în ultimii doi ani și jumătate la creșterea exponențială a Nordis Group, un grup de firme cu capital 100% românesc, specializat în dezvoltarea imobilelor și ansamblurilor de lux, care a înregistrat vânzări de 53 de milioane de euro în intervalul ianuarie – august 2021. Schimbarea modelului de business a reprezentat, de asemenea, o rampă de lansare pentru Nordis. „Multă vreme am construit imobile rezidențiale cu puține facilități. Accentul îl puneam pe apartamente. Construiam apartamente și făceam și o sală de gym jos sau făceam un lobby puțin mai interesant, mai mare”, își amintește Alexandru Mihai, Managing Partner Nordis Group.

Pentru companie, momentul culminant a fost determinat de schimbarea mentalității și regândirea strategiei de business. „În momentul în care am ieșit ca mentalitate din ideea de a face doar apartamente, de a construi și a vinde metri pătrați și am mers la ideea de a vinde un statut social, ceva special, ceea ce facem noi acum prin conceptele noastre de hotel residence & spa sau beach depinde unde este, atunci totul a sărit în aer pentru noi”, continuă executivul să-și amintească. Interesul clienților a explodat și totodată și vânzările. Și astfel Nordis s-a extins rapid la nivel național, iar pe viitor are în plan și extinderea dincolo de granițele țării, însă doar după consolidarea proiectelor din România.

„Nordis Mamaia a început cu un singur corp de imobile în 2019, după aceea totul a mers atât de bine. Vânzările, impresia din piață era extraordinară, lumea își dorea apartamentele noastre și astfel s-a ajuns la două imobile, după aceea am trecut la patru, iar la începutul lunii august am lansat etapa a doua a proiectului Mamaia Dune”, mai spune Alexandru Mihai. Nordis Mamaia va avea la finalizare peste 200.000 de metri pătrați construiți, o suprafață impresionantă după cum spune el. „Am putut să ajungem acolo pentru că noi nu mai vindem metri pătrați, noi vindem un concept cu totul. Când intri într-un imobil Nordis, intri ca și într-un hotel de cinci stele”, explică Alexandru Mihai, care este de părere că există o oportunitate și o parte pozitivă în orice, chiar dacă în prima fază pare negativă și dă exemplu inflația care continuă să crească. „Partea pozitivă din această realitate prin care trecem este că oamenii trebuie să-și păzească banii. Cum pot face asta? Achiziționând asset-uri, active imobiliare”, afirmă oficialul Nordis Group, companie care are în desfășurare patru proiecte în orașe precum Sinaia, București, Brașov și Constanța, evaluate la peste 400 de milioane de euro.