FacebookTwitterLinkedIn

Cătălin Modorcea are 28 de ani și este originar din Constanța, dar s-a mutat la București imediat după terminarea liceului cu dorința de a intra în lumea marketing-ului. Neavând un job full-time la vremea respectivă a început să lucreze ca freelancer, iar după opt ani este în continuare liber profesionist și îi place să le vorbească oamenilor din jurul său despre numeroasele avantaje ale acestei alternative la tradiționalul job. „Poate tocmai această susținere foarte vocală a tot ceea ce înseamnă freelancing a dus în cele din urmă și la rolul meu de Ambasador pentru Upwork, care este cel mai mare marketplace de servicii din lume.”

Vezi cum arată generațiile „30 sub 30” din 2012 până în prezent

Ca freelancer ești întotdeauna responsabil de găsirea propriilor tăi clienți și de menținerea unei colaborări de succes cu aceștia. Cătălin spune că Upwork a fost pentru el cea mai bună opțiune prin care și-a găsit clienți internaționali, iar câțiva ani mai târziu a avut oportunitatea de a prelua rolul de Ambasador Upwork în România, care în cele din urmă a rămas Ambasador Upwork, îndepărtând constrângerea frontierelor. „De atunci și pasiunea mea față de a organiza evenimente a crescut și m-a împins să organizez propriul eveniment TEDx, și anume TEDxTineretului.”

Iată cine sunt tinerii din promoția 2021 – Forbes 30 sub 30

În februarie 2020, tânărul și-a înființat primul său startup, xpresscups, prin care spera ca evenimentele să devină o activitate și mai comună în viața sa, în contextul degustării cafelelor de specialitate. „Din păcate, pandemia mi-a dat aceste planuri peste cap, nu a funcționat startup-ul respectiv, însă am reușit să avansez în continuare pe plan profesional, să primesc un rol care îmi permite să coordonez zeci de freelanceri internaționali pe proiecte remote pentru una dintre cele mai mari companii de healthcare din lume.”

Astfel, evenimentele pe care le susține acum în mediul online au ca audiență freelancerii Upwork din Europa și Africa, în unele situații chiar din toată lumea, iar misiunea sa în acest context este să ajute cât mai mulți oameni care optează pentru o carieră de liber profesionist de succes să avanseze profesional, să învețe cum să câștige mai bine, cum să își organizeze mai bine colaborările și cum să fie convingători în raportul cu clienții mai mari.