FacebookTwitterLinkedIn

Andrei Ursachi are 29 de ani și a absolvit Facultatea de Drept și Științe Administrative din cadrul Universității Ștefan cel Mare din Suceava. Spiritul antreprenorial l-a deprins încă de pe băncile liceului, când a început să le vândă diverse lucruri colegilor săi. Tânărul spune că se trezește zilnic la 5:00 dimineața și petrece aproximativ trei ore pe zi în solitudine. „În perioada aceasta, lucrez activ asupra mea și în același timp stabilesc viziunea și strategia pe care le voi aborda în provocările cu care mă confrunt.”

Vezi cum arată generațiile „30 sub 30” din 2012 până în prezent

La 18 ani, Andrei a înființat prima sa societate comercială alături de un asociat, care între timp a evoluat într-o agenție de publicitate. Câțiva ani mai târziu a dezvoltat în paralel o agenție de recrutare de personal și câteva site-uri de comerț electornic. „La 23 de ani dețineam trei companii care genereau venituri pasive de peste zece mii de euro pe lună. Ulterior, am început să mă implic ca adviser/ investitor și în alte startup-uri care, sub coordonarea mea, au adunat peste un milion de euro din crowdfunding. Datorită experienței extinse în domeniul marketingului digital, în 2018, am început să fac și marketing afiliat – zonă în care am obținut distincții precum «Top Affiliate» la companii ce au ajuns unicorni.”

Pandemia i-a afectat puternic afacerile tânărului antreprenor, care a fost forțat să caute noi oportunități. Observând un trend puternic în zona de digitalizare în ultima perioadă, Andrei a identificat o oportunitate pentru a dezvolta o nouă afacere în industria de beauty. Așa a luat naștere Stailer.ro, un start-up cofondat de Andrei, în care se regăsesc peste 100 de saloane de înfrumusețare din cele mai dezvoltate orașe ale României precum București, Constanța, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea, Timișoara și Iași. „La mai puțin de un an de la lansarea în piață a afacerii, suntem o companie care, în urma unei investiții de jumătate de milion de euro, a fost evaluată la 5 milioane de euro. Obiectivul nostru este să digitalizăm industria de beauty din România. Acest lucru îl realizăm cu o echipă de 15 oameni dedicați și pasionați, care cred în viziunea și misiunea Stailer. Începând de anul viitor, după accesarea rundei de finanțare de tip seed, ne vom focusa atenția spre extinderea la nivel internațional.”

Iată cine sunt tinerii din promoția 2021 – Forbes 30 sub 30

Andrei Ursachi spune că antreprenoriatul pentru el reprezintă o mare pasiune, iar obstacolele pe care le întâmpină fac parte din călătoria sa către succes. „Dacă viziunea este clară și obiectivele sunt bine definite va fi mult mai ușor să trecem peste obstacolele care apar zilnic. E ca în atletism, când la cursele cu obstacole atleții știu că nu au voie să se uite la bariera peste care sar, ci să își țină privirea spre linia de finish. Ei nu se concentrează pe obstacol. La fel fac și eu.”