FacebookTwitterLinkedIn

Alexandra Dinu este absolventa Facultății de Științe Politice din cadrul Universității București și a masteratului de Politică și Economie Europeană de la SNSPA. În paralel, tânăra a absolvit Facultatea de Marketing și a terminat Management Intercultural la catedra UNESCO. În prezent, este doctorandă în cadrul Școlii Doctorale de Marketing din cadrul ASE și recunoaște că „în anii studenției m-am implicat activ în diverse ONG-uri, iar cele mai notabile evenimente au fost organizarea simulărilor ONU la Palatul Parlamentului pentru aproximativ cinci ani la rând”.

Vezi cum arată generațiile „30 sub 30” din 2012 până în prezent

Alexandrei îi place să citească, să urmărească clipuri educative pe internet și să călătorească – mândrindu-se cu 40 de țări pe care le-a vizitat. „Încerc să îmi iau minimum două vacanțe mari pe an, în care să vizitez și să învăț despre locuri noi și obiceiuri locale. Simt că o mare parte din creativitate și inovare vine din călătorii și aventuri. Mergând pe ideea aceasta, în urmă cu câțiva ani am făcut autostopul din Belfast, nordul Irlandei, până în România, apoi am mers cu mașina până în Armenia în cadrul unui proiect european.”

Povestea tinerei începe în 2015, când a organizat al doilea cel mai mare festival medieval din țară, unde au participat 11.000 de persoane la prima ediție, generând un record de vizitatori la Castelul Corvinilor. Un an mai târziu, în 2016, Alexandra a organizat „Sleep a night in Dracula’s Castle”, care a avut 80.000 de participanți și a generat 2 milioane dolari în publicitate pentru AirBnB.

Iată cine sunt tinerii din promoția 2021 – Forbes 30 sub 30

Între anii 2017 și 2019, tânăra a făcut parte dintr-o echipă care se ocupă de dezvoltarea unor ochelari VR și a câștigat premiul I la Berlin în cadrul concursului „Be an Innovator”, premiul I la concursul „200 Seconds of Fame” și premiul „Startup of the Year” în cadrul competiției „Innovation Labs 2018”. Anul trecut, Alexandra și echipa sa au câștigat locul II la EU Datathon, un concurs de tehnologie organizat de CE, cu Shield, un proiect care vizează dezvoltarea unei aplicații de detectare a știrilor false cu ajutorul inteligenței artificiale și a procesării limbajului natural. „România va deveni cel mai mare pol de lansare pentru business-uri și startup-uri din Sud-Estul Europei. Nu mai departe de UiPath, VectorWatch și eGold pe partea de blockchain. Având poveștile acestea de succes care au pornit din România, mulți tineri le vor lua exemplul și vor fi motivați.”