Cautare




, Contributor

Forbes.com

Lideri |
|

Familia Talpeș și piețele “exotice” – 13 pentru 2013

Bitdefender, cel mai cunoscut produs software românesc, a reușit, ani la rând, să se lupte de la egal și chiar să depășească din punct de vedere al performanțelor branduri precum Norton, F-Secure sau Kaspersky. Dar sunt mult mai multe motive pentru a-i urmări cu atenție în acest an pe soții Florin și Măriuca Talpeș și echipa lor.
Florin si Mariuca Talpes.jpg

Pentru Florin Talpeș, o zi liniștită este atunci când telefonul nu sună de peste 200 de ori, iar numărul întâlnirilor nu depășește cifra 10. Fără a pune la socoteală ședințele pe care le ține regulat cu echipa pe care o coordonează de ani buni la Bitdefender. La o primă vedere, s-ar părea că ar avea nevoie de ceva timp liber.

Dar CEO-ul companiei Bitdefender declara pentru Forbes România, aproape de sfârșitul anului trecut, odată cu lansarea unei noi suite de antivirus, că nu are de gând să se relaxeze și intenționează să își extindă activitatea pe mai mult piețe “exotice” precum Brazilia și China. Nu exclude achizițiile nici pe piețele europene, dar mai presus de orice vrea o creștere organică pentru anul în curs. Nu își stopează deloc ideea listării la Bursă, însă nu știe dacă 2013 este anul cel mai potrivit.

Vezi aici cine sunt cei 13 antreprenori care trebuie urmăriți în 2013.

Fiind unul dintre pionierii industriei software din Romania, Talpeș a fost fondator și președinte al Asociației Naționale a Industriei de Servicii Software din România (ANIS). Ca președinte, el a coordonat dezvoltarea strategiei naționale de servicii software în România. Licențiat al Universității de Matematică cu un Master în Teoria Operatorilor, el a reușit, până acum, să așeze Bitdefender pe un piedestal. Încă din 2001, compania este unul dintre liderii industriei de securitate iar, în fiecare zi, tehnologia Bitdefender protejează datele digitale ale aproximativ 400 de milioane de utilizatori individuali și companii din întreaga lume. Produse sunt distribuite la nivel internațional printr-o rețea de parteneri proprii în peste 100 de țări.

Managerul Bitdefender susține că, astăzi, cele mai mari piețe sunt China și SUA, iar pentru România, își propune, anul acesta, consolidarea poziției de lider pe segmentul utilizatorilor individuali. În SUA, produsele companiei sunt distribuite inclusiv în rețeaua celui mai mare retailer din lume Wal-Mart.

13 pentru 2013: Frații Pavăl și extinderea strategică

Recent, Bitdefender a primit două distincții foarte importante în industria de securitate: „Editor’s Choice” acordat de PC Mag pentru Bitdefender Antivirus Plus 2013, respectiv „GoldAward” de la TopTenREVIEWS, care a plasat produsul românesc pe locul întâi în urma testelor efectuate pe 25 de produse de securitate. De asemenea, tehnologiile antivirus Bitdefender s-au clasat pe primul loc în urma testelor specializate realizate de organisme independente de profil, printre care AV Test și AV-Comparatives.

13 pentru 2013: Dan Șucu, antreprenorul “per se”

Cum anul 2013 va aduce noi pericole ce vor schimba mediul informatic actual, virtualizarea va deveni următoarea tendință majoră ce va fi adoptată de milioane de clienți de peste tot din lume, iar atacatorii vor încerca să găsească modalități noi de a compromite serverele și mașinile virtuale. Este de la sine înțeles că soții Talpeș vor avea mult de lucru și, cel mai probabil, și mai puțin timp liber.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii