Cautare




, Contributor

SmallBusiness |
|

În expansiune

Cu două puncte de livrare, Big Daddy, un concept apărut în urmă cu doi ani, acoperă aproape întreg Bucureștiul, fără a include și zonele limitrofe.
big daddy_8315x

În meniu sunt 25 de tipuri de burgeri, inspirația venindu-i lui Alexandru Ilău, fondatorul Big Daddy, în urma unei deplasări în SUA. Big Daddy înregistrează potrivit lui Ilău 2.500-3.000 de comenzi pe lună. Cel mai comandat burger este Double Big D, care conține două bucăți de carne și cântărește 500 grame.  Alexandru Ilău afirmă că pregătirea termică a unui burger este foarte importantă în rezultatul final, alături de timpul de ambalare, ingredientele din care este conceput și măiestria rețetei. Chifla e achiziționată de la un distribuitor, dar realizată după rețetă proprie. Și-ar fi dorit să pregătească în regim propriu acea chiflă, însă timpul alocat e mult prea mare, având în vedere că nu este specializat pe brutărie.Investiția inițială a fost cuprinsă între 70.000 – 80.000 euro, iar managerul preconizează că în această toamna va amortiza investiția.

Big Daddy se va extinde în viitorul apropiat, conform calculelor recente, prin înființarea unui restaurant de sine stătător, cu specific american, de burgeri, în centrul comercial Auchan Militari.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii