Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Eugen Popescu (eMAG): „Digitalizarea este cel mai puternic trend, trebuie să fii la curent cu fiecare instrument de marketing apărut nou pe piață”

Circa 80% din tehnicile de marketing pe care le folosește eMAG sunt deja testate, iar 20% sunt tehnici cu caracter experiment, afirmă Eugen Popescu, directorul de marketing al companiei.
Eugen Popescu_eMAG

Eugen Popescu, director de marketing eMAG

Forbes: Care sunt oportunitățile anului 2017 în activitatea dumneavoastră de om de marketing? Este un an obișnuit, de creștere a consumului în România, sau ocupă un loc de special, care se diferențiază de anii precedenți?

Eugen Popescu: Suntem într-o industrie care crește accelerat în total retail. Dacă ne comparăm cu celelalte state din UE, noi avem un potențial uriaș de creștere. În plus, consumul crește pe fondul evoluției veniturilor clienților, prevăzute să se majoreze în ritm constant în următorii cinci ani.

Pentru noi, este un moment foarte bun. Clienții înțeleg că la eMAG găsesc o varietate mare de produse (mult mai multe față de gama electro-IT care ne-a consacrat) la prețuri bune. În plus, simplitatea și rapiditatea cu care pot plasa o comandă, faptul că au numeroase opțiuni de plată și de livrare a produselor pe care și le aleg îi fac să ne aleagă în număr tot mai mare.

INTERVIU CU ANDREEA MARINESCU (GSK)

Forbes: Care sunt lecțiile pe care le-ați dobândit din experiența crizei economice din perioada 2009 – 2013? Aveți pregătit un plan în cazul unei noi recesiuni?

Eugen Popescu: Viitorul este imprevizibil și trebuie să te adaptezi rapid. Momentan, nu vedem semne ale unei încetiniri economice, dimpotrivă. Analizăm fiecare campanie și canal de comunicare și așa le identificăm pe cele eficiente, astfel încât ne putem adapta rapid în cazul unei crize.

INTERVIU CU MIRUNA SMEUREANU (COCA-COLA)

Forbes: Din punctul dvs. de vedere, care este trendul cu cel mai puternic impact în deciziile de marketing?

Eugen Popescu: Digitalizarea este cel mai puternic trend, trebuie să fii la curent cu fiecare instrument de marketing apărut nou pe piață. De asemenea, trebuie să testezi permanent aceste instrumente pentru a vedea cât de eficiente sunt și care sunt rezultatele pe care le întorc în business.

Circa 80% din tehnicile de marketing pe care le folosim în strategia noastră sunt deja testate, cu restul de 20% experimentăm. De fiecare dată analizăm rezultatele și așa vedem ce facem pe viitor.

INTERVIU CU ANA-MARIA PÂSLARU (UNILEVER)

Forbes: În viziunea dvs, care sunt domeniile pe care omul de marketing trebuie să le cunoască pentru a fi mai performant?

Eugen Popescu: Omul de marketing trebuie să știe să asculte și să înțeleagă clientul, așa că e bine să fie deschis către cercetare, advertising, media clasică și digitală, dar și sociologie și psihologie.

INTERVIU CU LAURA BARBU (VODAFONE)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii