Cautare




, Contributor

Junior Reporter ForbesLife

Modă |
|

După 6 luni pe piața din România, Zoot își extinde portofoliul cu un nou private label

Brand adresat femeii care „adoră ceea ce face și căreia nu îi este teamă să iasă din cotidian”, prima colecție Alchymi restilizează liniile clasice. Planul celor de la ZOOT este să întărească poziția brandurilor proprii, inclusiv în România, una dintre piețele cu perspective de creștere.
Alchymi-ZOOT-2

Un model de business hibrid, unic în România, care combină beneficiile shopping-ului online cu cele ale retailului tradițional, ZOOT este unul dintre cei mai mari retaileri online de haine și accesorii din Cehia.

Pe piața din România a intrat în iarna lui 2015, ajungând în prezent la 7 Cabine de Fericire ZOOT: 4 în Bucuresti, 2 în Cluj, una în Timișoara, şi o estimare a vânzărilor de 5 până la 10 milioane de euro, dornici să schimbe percepția cumpărătorilor români despre shopping-ul online şi despre haine, în general. Anul acesta, își lansează deja cel de-al treilea private label: Alchymi, brand dedicat femeilor, care vine să completeze lista ZOOT de branduri proprii, reprezentate până acum de brandul de încălțăminte și accesorii OJJU și tricourile ZOOT.Original.

Alchymi-ZOOTPrima colecţie Alchymi reinventează clasicul prin piese vestimentare contemporane, texturi complexe și culori vibrante în mix cu nuanțe pastelate, în inima cărora stă ingredientul secret: purtătoarea însăși.

„Planificăm să întărim zona de branduri private ZOOT. Este o tendință de business pe care o prospectăm și o dezvoltăm de ceva vreme. În acest an, țintim către 10% din venituri realizate prin brandurile private ZOOT astfel încât, în 2017, să avem 15-20%”, spune Petr Ladžov, Chief Financial Officer ZOOT.

Retailer online cu locaţii offline, ZOOT îşi aşteaptă clienţii în Cabinele de Fericire nu numai pentru a proba cât mai multe produse dintre cele comandate, ci şi pentru a oferi feedback echipei.

Este un model de business care generează loialitate, lucru pe care pe care reprezentanții ZOOT ni-l confirmă cu certitudine. Odată ce consumatorii ajung să-l experimenteze, „se îndrăgostesc pur și simplu”.

 

Alchymi-ZOOT-3

Bărbații se arată printre cei mai loiali clienţi ai acestui tip de business. Ceva mai orientați spre acțiune, aceștia văd din prima beneficiile acestui tip de comerț: pot alege rapid, fără a trebui să-și „ghicească” măsurile și pot proba totul deodată. Este un tip de business foarte practic și eficient pentru bărbați, aceștia fiind un public ghidat în mare parte după latura rațională.

Receptivi faţă de acest model se arată și românii din vestul țării, Cluj și Timișoara fiind printre orașele din țară care funcționează cel mai bine, după capitală. Comenzile din magazinele ZOOT din Timișoara au crescut de patru ori mai mult în următoarea lună după lansare, iar acum ZOOT urmărește să se extindă și în Iași, având convingerea că și cererea de pe această piață se va apropia într-un timp relativ scurt de cea din celelalte oraşe.

Dornic să susţină producţia locală, ZOOT prospectează şipiaţa din România pentru producţie. Are un plan de business bine pus la punct şi ambiţii măreţe, toate integrate unui proces ce implică multă răbdare şi o atenţie sporită la nevoile clienţilor. Strategia ZOOT este orientată spre consumatori şi spre dorinţele acestora, motiv pentru care alocă o mare parte din resurse pentru a le înţelege nevoile.

„Suntem un retailer online care are locații offline și o revistă de modă. E o infrastructură suplimentară în schema clasică a unui e-commerce care ne dă încredere că putem crește și susține zona de private label. De ce ne dorim asta? Pentru că putem gândi, crea și produce colecțiile de modă pe care vedem că și le doresc clienții noștri” specifică Robert Berza, Country Manager ZOOT România.

Alchymi-ZOOT-15Alchymi-ZOOT-9Alchymi-ZOOT-8Alchymi-ZOOT-12Alchymi-ZOOT-4Alchymi-ZOOT-14Alchymi-ZOOT-1

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii