Cautare




, Staff

Afaceri |
|

Digitalizarea și imobiliarele

A reprezentat un pas natural pentru companiile din domeniul industrial, unde îmbunătățirea proceselor este esențială. Acum, a venit vremea serviciilor. Imobiliarele nu fac excepție.
153_Păun

Digitalizarea înseamnă, în domeniul imobiliar, palpabilizarea emoţiei, potrivit Oanei Păun, director de marketing al dezvoltatorului imobiliar Maurer Imobiliare. „Am reuşit cu ajutorul social media şi al dronelor să arătăm ce înseamnă proiectele noastre. (…) Ne folosim la maximum de digitalizare. Agenţii noştri vând cu ajutorul WhatsApp și Facebook”, a declarat Păun, în cadrul ediției din acest an a Forbes CEE Forum. Compania este unul dintre cei mai activi dezvoltatori imobiliari din țară în cei 11 ani de când a fost înființată de către omul de afaceri Simon Maurer.

Practic, digitalizarea a permis dezvoltatorului imobiliar, prin intermediul tururilor virtuale puse la dispoziţie pe site, să ofere “un plus de realitate clienţilor care se decid să achiziţioneze apartamentele din străinătate”. Oana Păun nu crede în fenomenul de bulă imobiliară, avansat tot mai mult în spațiul public românesc, pe fondul creșterii tot mai susținute a prețurilor, mai ales în zona rezidențială

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii