Cautare




, Contributor

|
|

Despre design și shopping

Ce caută prima dată un client când intră într-un centru comercial? Răspunsul lui Ingo Nissen, country manager Sonae Sierra, pare evident. Și totuși.
Ingo Nissen_8612

Dacă unul dintre pionierii brandurilor de lux, Aldo Gucci, spunea că prețul ar trebui să conteze mai puțin în fața calității produselor, fiindcă numai așa acestea vor dăinui în timp, pe același principiu pare că merge și Ingo Nissen, country manager Sonae Sierra, atunci când povestește despre design-ul noului centru comercial ParkLake. „Atât zonele de relaxare, cât și emoția pe care ar trebui să o producă orice contact cu clientul conduc la creșterea afacerii și ar trebui să facă din ParkLake o experiență, nu doar shopping”. Centrul comercial va oferi o gamă largă de activităţi sportive şi de petrecere a timpului liber, în directă legătură cu Parcul Titan, aflat în imediata vecinătate a acestuia.

SONAE SIERRA, PROFIT NET DE 12,5 MILIOANE DE EURO ÎN T1 2015

Construcția mallului a fost anunțată cu peste patru ani în urmă, într-un parteneriat Caelum Development – Sonae Sierra, companie portugheză care deține în țară centrul comercial River Plaza din Râmnicu Vâlcea. Înțelegerea contractuală a venit în octombrie 2012, printr-un acord de tip joint-venture 50:50.  ParkLake va dispune de o suprafaţă totală închiriabilă de 70.000 de metri pătrați, cu aproximativ 200 de magazine şi 2.600 de locuri în parcarea subterană. Centrul comercial reprezintă o investiţie de 180 de milioane de euro, iar deschiderea este programată pentru anul 2016. Piața mallurilor din Capitală este extrem de dinamică: după ce Mega Mall a fost deschis în 2015, ParkLake concurează și cu proiectul Veranda, primul mall promovat ca fiind „verde” din Capitală, dezvoltat de firma Prodplast Imobiliare, controlată de familia Pogonaru, care urmează să fie inaugurat tot în 2016. Ingo Nissen spune că în prezent pune la punct diverse strategii privind vânzările online, fiindcă „nu poți avea un magazin fără să ai internet”. În opinia sa, clienții întotdeauna caută experiență, iar un centru comercial se aseamănă unui orășel în care trebuie să acorzi atenția cuvenită clienților într-un timp cât mai scurt și trebuie să îi păstrezi fideli cu cât mai multe oferte.

AFLĂ MAI MULTE DESPRE SOLUȚIILE FORBES CEE FORUM PENTRU CREȘTERE SUSTENABILĂ

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii