Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

|
|

Daniel Boaje, Director General Premier Restaurants România: „Se observă o înclinație evidentă a business-urilor spre inovație”

Le-am solicitat oamenilor de afaceri să privească spre viitor, prin prisma lecțiilor pe care le-au învățat în 2016.
daniel boaje

Evoluția companiei în 2016

Inovație. Acesta este cuvântul care descrie cel mai bine evoluția McDonald’s în anul 2016. Anul acesta sunt 21 de ani de când compania noastră a intrat pe piața din România, 21 de ani în care am inovat constant, menținându-ne în vârful topului restaurantelor cu servire rapidă. Obiectivele pe care le-am setat la început de an au avut la bază îmbunătățirea experienței clienților în restaurantele noastre din întreaga țară, prin curajul de a ne autodepăși în fiecare zi. Acum, la final de an, mă bucur să spun că a fost un an plin și McDonald’s a rămas locul preferat de luat masa al aproape 70 de milioane de români. Cele 68 de restaurante și cele 23 de cafenele McCafé găzduiesc zilnic peste 190.000 de clienți cărora ne străduim să le îmbunătățim la fiecare vizită experiența la McDonald’s.

Evoluția domeniului în 2016

În fiecare an sunt evenimente care au un impact important asupra pieței de food/retail (extinderea rețelelor de restaurante concurente, inovațiile realizate de competiție, evoluția pieței restaurantelor cu servire rapidă, trendurile mereu schimbătoare etc.). Toate acestea ar trebui susținute de un cadrul legislativ mai clar, ancorat în realitățile pieței și încadrat într-un calendar de implementare disponibil tuturor. Astfel, ambițiile și inițiativele companiilor pot fi sprijinite.

Însă, pot să spun că mă impresionează extraordinar de plăcut evoluția pieței în care activăm și tendințele tot mai provocatoare care ne motivează să ridicăm mereu ștacheta. Acesta este cel mai important lucru pentru McDonald’s: să cunoaștem atât de bine nevoile clienților care ne vizitează restaurantele din întreaga țară, încât să găsim experiențe și motive care să ne ajute să rămânem relevanți pentru aceștia. Iar evoluția pieței ne provoacă să ne autodepășim, să inovăm constant și să fim acolo unde clienții noștri au nevoie de noi.

Lucruri bune în România în 2016

Am observat în primul o evoluție a consumatorului român: cercetează mai mult, ascultă ceva mai multe păreri și își dorește din ce în ce mai mult să se facă auzit, este în continuare puțin reticent când vine vorba de schimbări dar a început să aibă curaj să le accepte. Și, odată cu el, evoluează brandurile, care trebuie să vină în întâmpinarea clientului român și să-i spună clar ce îi oferă. Acesta mi se pare un alt lucru bun – o competiție sănătoasă în piață.

Și nu în ultimul rând, se observă o înclinație evidentă a business-urilor spre inovație. Și cred că inovația este cea care astăzi stă la baza dezvoltării și învățării. Învățăm inovând, și dacă facem asta bine, contribuim și noi un pic la evoluția consumatorului și a pieței.

Așteptări de la noul guvern

Așteptările pe care le am de la orice Guvern ce reprezintă interesele românilor (pe care le-am menționat și în trecut):

  • Transparența – pentru ca fiecare dintre noi să știe ce urmează să se întample. Și când, cum sau cu cine
  • Stabilitate – pentru că este un semn de maturitate și respect
  • Viziune pe termen lung – pentru că este rezultatul ambiției și determinării unui leadership puternic

Strategia companiei pentru 2017

O direcție extrem de importantă este concentrarea pe brandul de angajator – avem peste 4,000 de angajați care lucrează zi de zi pentru a menține McDonald’s în vârful topului restaurantelor cu servire rapidă din România. Ei sunt familia McDonald’s, iar comunicarea cu și către ei este o prioritate pentru noi în acest moment și va continua să fie și în 2017.

Apoi, vom continua strategia de dezvoltare pe termen lung – vom începe anul cu 68 de restaurante și 25 de cafenele McCafé, vom continua să remodelăm restaurantele cu sistemul de operare SPA (Service Product Assembly), care presupune o nouă organizare atât a modului în care funcționează serviciile în restaurante, cât și o reorganizare la nivelul bucătăriei, vom continua să punem accentual pe digitalizarea restaurantelor și simplificarea modului în care interacționează clienții în și cu restaurantele McDonald’s.

Nu în ultimul rând, vom continua să ne suprindem clienții la nivel de produse și servicii, cum i-am obișnuit și până acum. McDonald’s este o companie care inovează constant, iar în 2017 plănuim să continuăm să inovăm și să rămânem locul preferat de luat masa pentru milioane de români din întreaga țară.

Provocări globale în 2017

Lumea se află în continuă schimbare, generând în fiecare secundă provocări pentru noi, cei care trăim în ea. Tocmai de aceea, cred că nu trebuie să ne oprim din învățat, să căutăm și să aflam mai multe, să rămânem deschiși, să acceptăm schimbarea & diferențele dintre noi și să fim oameni în fiecare zi.

Ce au mai spus și alți oameni de afaceri

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii