Cautare




, Contributor

Blogul lui Lucian Davidescu (riscograma.ro)

|
|

Cum să-ți tai factura la telefon

Despre operatorii de telefonie mobilă și cum pot clienții să obțină avantaje de la ei.
factura telefon

Există două categorii de clienți ai operatorilor de telefonie mobilă: cei care plătesc și cei care primesc. În industrie, nu este nici un secret: grosul profiturilor vine de la clienții vechi, cu cel puțin 15 ani în rețea, care primesc câteva sute de minute pentru sume de ordinul zecilor de euro sau chiar mai mult. Practic, bonusul de fidelitate nu este oferit de furnizor abonatului, ci invers: plătit de abonat furnizorului, cu vârf și îndesat.

Intrarea pe piață a Digi Mobil, cu oferte nelimitate pentru câțiva euro, pare să fi schimbat piața. În realitate însă, toți operatorii au în oferte astfel de pachete, doar că preferă să nu le expună public. Calculul este la fel de cinic: un client vechi păstrat în condițiile cu care s-a obișnuit face mai mult decât zece pierduți pentru că au cerut o ofertă mai bună. Totuși, negociatorii sunt instruiți să cedeze orice și oricât atunci când interlocutorul arată că știe exact ce vrea. IATĂ CE TREBUIE SĂ CEREȚI:

1. MINUTE NELIMITATE ÎN TOATE REȚELELE – orice altceva este prea puțin, mai ales în cazul abonamentelor taxate cu sume de ordinul zecilor de euro. Traficul de voce este acum doar o relicvă tehnologică prin care operatorii își rotunjesc profiturile (cu excepția minutelor internaționale pe relații intercontinentale).
2. TRAFIC DECENT DE INTERNET INCLUS, de ordinul Gigabytes-ilor. Niveluri mai mici sunt acceptabile doar atunci când depășirile sunt taxate liniar.
3. DAȚI-LE TIMP SĂ REVINĂ CU OFERTE, le au deja pregătite cu tot cu orizontul de timp pe care să îl lase între ele, dar pseudo-oferte de „minute în plus”. Nu ezitați să-i amenințați cu măsura extremă, portarea în altă rețea, indiferent cât de serios sau de puțin serios vorbiți.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii