Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Cool 100 |
|

Cum s-au ales cele mai cool branduri?

Topul „100 Cool Brands“, ediția 2015, a fost stabilit în urma selecției, exprimării și analizei opiniei a 100 de formatori de opinie/trendsetteri români.
cool

Mărcile nu au plătit și nici nu s-au înscris în lista de branduri care a stat la baza procesului de selecție și care a fost propusă de redacția Forbes Romania. Lista de mărci care au intrat în competiție cuprinde peste 400 de branduri, selectate pornind de la documentarea amănunțită pe mai multe media de informare (rapoarte din diverse domenii, publicații și bloguri).

TOP COOL 100: locurile 1-24

TOP COOL 100: locurile 25-53

TOP COOL 100: locurile 54-81

TOP COOL 100: locurile 82-100

Selecția formatorilor de opinie, intervievarea acestora, analiza și interpretarea rezultatelor a fost realizată de Antz, companie de trend-hunting și analiză de tendințe, care „scanează“ și contextualizează evoluția comportamentului consumatorilor – influencers din estul Europei, în căutarea celor mai interesante și mai pline de potențial tendințe de consum, atitudini și mentalități. Este un „hub“ de creativitate cu o istorie de „coolhunting” de 15 ani, o rețea de trendsetteri, influenceri și „industry insiders“ (900 în București, Iași, Timișoara, Constanța, Sibiu, Brașov, Chișinău).

DESPRE ANTZ: „Eficiența” va fi cuvântul deceniului

Cei 100 de trendsetters au selecționat 10 branduri pe categorie, în ordinea crescătoare privind factorul cool pe care acestea îl dețin din punctul acestora de vedere și rezultatele analizei alegerilor lor au generat topul „100 Cool Brands”.

Criteriile de selecție. Factorul COOL.

În analiza de tendințe (calitativă), factorul cool al unei atitudini, mărci (personale sau comerciale) este prin excelență subiectiv și personal.

Criteriile care au stat la baza discuțiilor, chestionarelor, analizelor împreună cu cei 100 de formatori de opinie (panelul de studiu de coolhunting) au avut la bază următoarele caracteristici: inovație, stil, autenticitate, dezirabilitate, unicitate și responsabilitate.

Despre trendsetteri, formatori de opinie,  influencers

Definiție: trendsetterii sunt personaje care prin personalitatea lor și poziția socială sau profesională au potențial de influență asupra evoluției culturii consumului și a adoptării de noi tehnologii. Ei sunt prima categorie de consumatori care experimentează, adoptă, promovează valori de consum noi și au capacitatea de a influența grupul lor social, recomandând convingător alegerile lor.

VEZI AICI: Cine sunt trendsetterii care au ales brandurile cool ?

Ei construiesc/generează baza de clienți ai unei mărci mileniste și pot oferi feedback important și candid brandurilor, pentru ca acestea să-și poată rafina produsele viitoare, maniera de comunicare și mijloacele asociate producției: distribuție, servicii și suport.

Profilul celor 20 de tipologii de formatori de opinie este construit în conformitate cu profilurile din baza de date de coolhunting Antz.

PE ACELAȘI SUBIECT:

Ce a fost cool? Ce este cool?

Avem un brand în secolul XXI. Cum procedăm?

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii