Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Cristian Constantinescu, Noriel: Piața de jucării poate părea simplă și banală. Dar nu e deloc așa

Inovația are un rol extrem de important în evoluția industriilor și a fiecărei companii în parte. Citiți în continuare cum văd cei mai importanți antreprenori și directori de companii prezente în România acest rol al inovației și cum se implică ei în implementarea procesului de inovație.
Cristian Constantincescu_CEO Noriel_Interviu

Cristian Constantinescu, CEO Noriel

1. SPRIJIN PENTRU INOVAȚIE

Avem în cadrul grupului o echipă multifuncțională de cercetare și proiectare cu care am dezvoltat șapte branduri proprii Noriel, de la nivel de concept, nume, gamă de jocuri sau jucării în cadrul brandului. Fiecare dintre ele răspunde unor nevoi de dezvoltare motorii, de limbaj, creativitate, responsabilizare și așa mai departe.

2. NEVOIA DE INOVAȚIE

Dacă nu aduci produse inovatoare, dacă nu îți surprinzi publicul cu produse care să creeze experiențe memorabile mult timp după ce au fost cumpărate, nu ai un avantaj competitiv pe această piață. Poate părea simplă și banală piața de jucării: copiii se vor juca mereu cu o minge, vor avea plușuri, păpuși și mașinuțe. Dar nu e deloc așa. Băieții vor mașinuțe pe care le poți ghida de la distanță, de aceea am dezvoltat poate una dintre cele mai revoluționare mașini sub brandul propriu iDrive care poate fi ghidată doar prin mișcarea mâinii, printr-un dispozitiv montat pe mână. Fetițele vor păpuși și plușuri interactive, de aceea avem colecția de păpuși Maia, tot brand propriu, care înoată, crește, are tabletă, la fel și animăluțe de pluș care au funcții complexe.

VEZI AICI RĂSPUNSURILE CELOR MAI IMPORTANȚI ANTREPRENORI ȘI DIRECTORI DE COMPANII DIN ROMÂNIA

3. EVOLUȚIA INDUSTRIEI

Nicio copilărie nu seamănă cu alta, iar interesele generațiilor de copii se schimbă cu o viteză incredibilă. Este esențial să ții pasul cu interesele lor, tehnologia din mediul lor, provocările societății în care se dezvoltă, iar jucăriile pe care le dezvoltăm sau comercializăm trebuie să potențeze sau să compenseze dezvoltarea personală a celui mic. Nici un detaliu din proiectarea unui joc sau a unei jucării nu este lăsat la întâmplare și fiecare răspunde unor solicitări.

Piața de jucării este una foarte atipică: preocupările celor mici sunt în continuă schimbare, iar părinții sunt din ce în ce mai informați și educați, prin urmare nu îți permiți să nu ai produse de calitate, cu o latură educativă și la un preț corect și accesibil.

4. ROLUL EȘECULUI

Deși nu ți-l dorești, eșecul poate fi uneori un pas important în dezvoltarea business-ului. Publicul Noriel este foarte variat și de aceea facem constant studii pentru a diminua riscul de eșec, produsele proiectate sunt testate înainte, știm foarte bine cu ce plusuri pornim, standardul de calitate este cel mai înalt, fără îndoială, și luăm toate măsurile de precauție pentru a diminua o primire mai puțin entuziastă. Costurile de dezvoltare și producție se ridică destul de mult, iar de la idee până la produsul final putem avea și o perioadă de un an, de aceea nu ne permitem să avem eșecuri în dezvoltarea produselor din brandurile proprii.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii