Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Constantin Vasile (Henkel): “Marketingul este un domeniu în continuă schimbare, în care ai șansa să fii la curent cu ultimele tendințe”

Constantin Vasile (Henkel) recomandă tinerilor care vor să intre în marketing: să fie deschiși, dornici să învețe cât mai multe, să fie dispuși să lupte pentru propriile idei și să fie tot timpul cu ochii pe ce se întâmplă pe piețe.
 aboneaza-te
052 marketing 17 Constantin Vasile Henkel

Constantin Vasile, Marketing Manager Laundry & Home Care, Henkel

Forbes: În opinia dvs. care sunt cele mai importante provocări în marketingul următorilor cinci ani? (Câteva predicții despre marketingul următorilor cinci ani.)

Constantin Vasile: Din experiența mea ca Marketing Manager al diviziei Detergenți Henkel România, provocările majore pentru următoarea perioadă vizează:

  • Apariția unei noi generații de consumatori cu nevoi și cerințe diferite din punct de vedere al comunicării – o cu totul altă abordare, orientată către „brand experience” versus comunicarea clasică.
  • Importanța covârșitoare a digital & new media (pentru absolut toate segmentele de vârstă, inclusiv generațiile mai în vârstă).
  • Interesul sporit pentru aspecte precum sustenabilitate & responsabilitate socială (CSR), fapt ce determină abordarea și promovarea unui stil de business responsabil – în ceea ce privește mediul înconjurător, responsabilitate socială și implicare în comunitățile în care activăm.
  • Apropierea de consumatori, atenție sporită acordată ascultării și înțelegerii nevoilor categoriilor diverse de consumatori, precum și găsirea celor mai potrivite inovații pentru aceste categorii diferite de consumatori.
  • Erodarea categoriilor de produse, datorită promoțiilor agresive de preț.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: ENIDA SINTESCU (L’OREAL)

Forbes: Ce sfaturi i-ați da unui tânăr care intră în marketing? (Atât lucruri bune, cât și lucruri mai puțin bune despre marketing.)

Constantin Vasile: Lucruri bune/plusuri: marketingul este un domeniu în continuă schimbare, în care ai șansa să fii la curent cu ultimele tendințe și în care poți învață ceva nou în fiecare zi. Sfatul meu: să fie deschis (-ă) și dornic (-ă)  să învețe cât mai multe, să fie dispus (-ă) să lupte pentru propriile idei, să fie tot timpul cu ochii pe ce se întâmplă pe piețe și să caute în permanență informații relevante pentru brandurile de care este responsabil (-ă).

Mai puțin bune: Să fie pregătit (-ă) pentru provocări și să fie în stare să le depășească. Marketingul nu vizează doar comunicarea / promovarea brandurilor și produselor, toți cei 4 „P” din Mix fiind importanți, necesitând aceeași atenție. Marketing-ul devine din ce în ce mai dinamic și trebuie să învețe să se adapteze și să-și asume riscuri, fiind dispus (-ă) să facă schimbări pentru a le depăși…

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: MONICA TAMAȘ (UNILEVER)

Forbes: Care sunt criteriile și principiile pe baza cărora vă alegeți partenerii de comunicare? (agenții de publicitate, media, PR, digital, furnizori)

Constantin Vasile: Pentru divizia Detergenți Henkel România, principalele criterii de selecție a partenerilor noștri de comunicare sunt:

  • Înțelegerea nevoilor de comunicare ale fiecărui brand.
  • Soluțiile creative prezentate, în concordanță cu strategia de comunicare.
  • Încadrarea în bugetul alocat.
  • Partea de Client Service – orientarea către găsirea de soluții și promptitudinea cu care se rezolvă problemele, atunci când acestea apar.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: ANCA MUȘAT (HEINEKEN)

Forbes: Care considerați că este cea mai importantă calitate al unui om bun de marketing?

Constantin Vasile:

  • Capacitatea de înțelegere a unui domeniu vast și extrem de variat (inclusiv diversele categorii de consumatorii).
  • Să creadă cu tărie în brandurile de care este responsabil (-ă).
  • Capacitatea de adaptare la mediul în continuă schimbare (pragmatism).
  • Determinare, capacitate de a lua decizii și de asumare a riscurilor asociate acestor decizii.
  • Găsirea unui echilibru între aspectele creative și cele strategice (de analiză).
  • Orientarea către soluții.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: RĂZVAN NANULESCU (SANOFI)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii