Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Constantin Vasile (Henkel): “Marketingul este un domeniu în continuă schimbare, în care ai șansa să fii la curent cu ultimele tendințe”

Constantin Vasile (Henkel) recomandă tinerilor care vor să intre în marketing: să fie deschiși, dornici să învețe cât mai multe, să fie dispuși să lupte pentru propriile idei și să fie tot timpul cu ochii pe ce se întâmplă pe piețe.
052 marketing 17 Constantin Vasile Henkel

Constantin Vasile, Marketing Manager Laundry & Home Care, Henkel

Forbes: În opinia dvs. care sunt cele mai importante provocări în marketingul următorilor cinci ani? (Câteva predicții despre marketingul următorilor cinci ani.)

Constantin Vasile: Din experiența mea ca Marketing Manager al diviziei Detergenți Henkel România, provocările majore pentru următoarea perioadă vizează:

  • Apariția unei noi generații de consumatori cu nevoi și cerințe diferite din punct de vedere al comunicării – o cu totul altă abordare, orientată către „brand experience” versus comunicarea clasică.
  • Importanța covârșitoare a digital & new media (pentru absolut toate segmentele de vârstă, inclusiv generațiile mai în vârstă).
  • Interesul sporit pentru aspecte precum sustenabilitate & responsabilitate socială (CSR), fapt ce determină abordarea și promovarea unui stil de business responsabil – în ceea ce privește mediul înconjurător, responsabilitate socială și implicare în comunitățile în care activăm.
  • Apropierea de consumatori, atenție sporită acordată ascultării și înțelegerii nevoilor categoriilor diverse de consumatori, precum și găsirea celor mai potrivite inovații pentru aceste categorii diferite de consumatori.
  • Erodarea categoriilor de produse, datorită promoțiilor agresive de preț.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: ENIDA SINTESCU (L’OREAL)

Forbes: Ce sfaturi i-ați da unui tânăr care intră în marketing? (Atât lucruri bune, cât și lucruri mai puțin bune despre marketing.)

Constantin Vasile: Lucruri bune/plusuri: marketingul este un domeniu în continuă schimbare, în care ai șansa să fii la curent cu ultimele tendințe și în care poți învață ceva nou în fiecare zi. Sfatul meu: să fie deschis (-ă) și dornic (-ă)  să învețe cât mai multe, să fie dispus (-ă) să lupte pentru propriile idei, să fie tot timpul cu ochii pe ce se întâmplă pe piețe și să caute în permanență informații relevante pentru brandurile de care este responsabil (-ă).

Mai puțin bune: Să fie pregătit (-ă) pentru provocări și să fie în stare să le depășească. Marketingul nu vizează doar comunicarea / promovarea brandurilor și produselor, toți cei 4 „P” din Mix fiind importanți, necesitând aceeași atenție. Marketing-ul devine din ce în ce mai dinamic și trebuie să învețe să se adapteze și să-și asume riscuri, fiind dispus (-ă) să facă schimbări pentru a le depăși…

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: MONICA TAMAȘ (UNILEVER)

Forbes: Care sunt criteriile și principiile pe baza cărora vă alegeți partenerii de comunicare? (agenții de publicitate, media, PR, digital, furnizori)

Constantin Vasile: Pentru divizia Detergenți Henkel România, principalele criterii de selecție a partenerilor noștri de comunicare sunt:

  • Înțelegerea nevoilor de comunicare ale fiecărui brand.
  • Soluțiile creative prezentate, în concordanță cu strategia de comunicare.
  • Încadrarea în bugetul alocat.
  • Partea de Client Service – orientarea către găsirea de soluții și promptitudinea cu care se rezolvă problemele, atunci când acestea apar.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: ANCA MUȘAT (HEINEKEN)

Forbes: Care considerați că este cea mai importantă calitate al unui om bun de marketing?

Constantin Vasile:

  • Capacitatea de înțelegere a unui domeniu vast și extrem de variat (inclusiv diversele categorii de consumatorii).
  • Să creadă cu tărie în brandurile de care este responsabil (-ă).
  • Capacitatea de adaptare la mediul în continuă schimbare (pragmatism).
  • Determinare, capacitate de a lua decizii și de asumare a riscurilor asociate acestor decizii.
  • Găsirea unui echilibru între aspectele creative și cele strategice (de analiză).
  • Orientarea către soluții.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: RĂZVAN NANULESCU (SANOFI)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii