Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Cine este adevăratul „rege” al unei afaceri

Profitul nu este singurul indicator care să arate starea de sănătate, iar Alan Miltz demonstrează cine este adevăratul „rege” al unei afaceri.
alan miltz

Cât de bine este înțeles cu adevărat un business și cât de important este să știi care este echilibrul între ceea ce câștigă firma pe care o conduci și pierderile pe care le înregistrează, sunt întrebări esențiale la care Alan Miltz îi provoacă să răspundă pe manageri și antreprenori. „Cash-flow-ul este totul. Dacă nu ai cash, totul pare să fie în van”, pare să fie filosofia lui Alan Miltz, specialist în domeniul financiar, care spune că „venitul este vanitate, profitul este rațiune și cash-ul este regele”, iar prin munca lui ajută businessurile să își asigure un cash-flow optimizat, le învață cum să aibă o relație mai bună cu banca și cum pot să finanțeze o creștere într-un mod pe care antreprenorul sau managerul îl pot înțelege. „Dacă nu îți înțelegi cash-flow-ul, poți ajunge falit”, mai explică Miltz, subliniind că sunt mulți oameni de afaceri care înțeleg ce este acela profit, dar care nu înțeleg de fapt ce înseamnă cash-flow și cât de important este el pentru a înțelege exact care este situația companiei.

Pentru a avea o creștere sustenabilă, Alan Miltz a recomandat managerilor prezenți la ediția din România a evenimentului Growth Summit, organizat de Forbes România și FastTrack, o mai mare atenție la profit și modul în care este gestionat patrimoniul companiei, precum și la modul în care se realizează plata furnizorilor, pentru că rezultatul profitabilității este, de fapt, numerarul. „Dacă nu ai capacitatea de a înțelege datele de intrare, nu vei înțelege niciodată fluxurile de numerar”, argumentează el.

Vezi ce spun speakerii din cadrul Growth Summit despre cum să fii mai eficient şi să îţi creşti afacerea

„Toți liderii unui business trebuie să înțeleagă puterea lui unu la sută sau a unui incident dintr-o zi care poate avea repercusiuni asupra cash-flow-ului: volumul, costurile bunurilor, stocurile, datoriile, cheltuielile de regie”, mai explică Alan Miltz. Specialistul în domeniul financiar are o experiență îndelungată în mediul de afaceri, iar tehnicile sale de analiză financiară au devenit un standard internațional pentru afaceri, CPA și bănci, fiind folosite în 22 de țări de peste 20.000 de clienți și bănci. Alan Miltz este speaker al Entrepreneurs Organization, având prezentări la universitățile EO din Tokyo, Berlin și Barcelona. De aceea, ținând cont de vasta lui experiență în a lucra cu manageri și antreprenori, atunci când vine vorba despre sfaturi pentru lideri, Alan Miltz explică scurt: „Pentru mine, a fi un lider bun înseamnă să fii un bun ascultător. Un lider ar trebui să fie asemenea unui burete, să fie capabil să își asculte oamenii pe care îi are în subordine”.

Spune, de asemenea, că dacă ești atent și spui pe litere cuvântul „listen” (n.r.: a asculta, în limba engleză) este format din aceleași litere precum cuvântul „silent” (n.r.: tăcere, în limba engleză). „Uneori, cea mai bună cale de a asculta înseamnă să fii tăcut și să afli toate lucrurile pe care nu le știai până atunci”, explică Alan Miltz.

Elementele care fac diferența între o companie bună și o companie foarte bună sunt, în opinia lui Alan Miltz, sistemele care ajută compania cea mai bună să elimine toate unghiurile moarte. „Cu alte  cuvinte, ai un lider excepțional, cu oameni pe care îi  înțelege, ai o performanță pe care liderul o înțelege, este clar că există o sinergie pe care compania o resimte pentru a atinge excelența pe plan financiar”, mai argumentează el. Nu uită să a dauge că planul financiar este deosebit de important și că „fără el, strategia este zero”. „Trebuie să te asiguri că ești în fruntea unei companii care produce cash pentru a-și finanța creșterea”, spune specialistul în domeniul financiar.

Având o experiență de peste 20 de ani, Alan Miltz a lucrat în Statele Unite și în țări din Europa și Asia. Este fondatorul companiei Inmatrix, care oferă băncilor soluții de managment al riscului și a colaborat cu mai mult de 200 companii listate la bursă. A absolvit Capetown University, unde a studiat Statistică și Științe.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii