Cautare




, Staff

Editor-in-Chief Forbes România

Opinii |
|

Cinci ani mai târziu

În prima jumătatea anului, douăproiecte editoriale ale Forbes România ies, în general, în evidență.

Dacă e martie, e vorba despre topul celor mai influente 50 de femei din România, iar dacă e aprilie, subiectul principal este reprezentat de „30 sub 30”, lista care include 30 dintre cei mai performanți tineri români cu vârsta sub 30 de ani.

Ambele se află la a cincea ediție în acest an și au reprezentat de la bun început un pretext pentru lansarea unor proiecte speciale pe piața românească de publishing, într-o vreme în care cuvântul „creativitate” fusese înlocuit în discursuri de „tăieri decosturi”.

În prima ediție specială „Forbes 50 Woman”, tirajul revistei a fost împărțit în opt variante de copertă (ceea ce poartă denumirea de „split-run”), toate realizate după același tipar: un portret încadrat foarte strâns, realizat în studioul foto, cu unele dintre doamnele prezente în ediția din anul respectiv a topului. Printre „portretele puterii”, cum a fost denumită ediția respectivă, s-au aflat Mariana Gheorghe, cea mai influentă femeie din România în 2012, Maria Lucia Hohan, cea mai cunoscută creatoare română de modă din lume, dar și Crina Coco Popescu, cea mai tânără alpinistă prezentă în Guinness Book.

Un an mai târziu, numărul de invitate pentru ședința foto a fost extins la nouă, iar conceptul s-a transformat din „split-run” în „gate folder”, adică o variantă extinsă  a copertei, care se desfăcea, practic, cu încă două pagini, pentru a cuprinde întregul cadru al fotografiei. Studioul foto a fost înlocuit de un cadru deosebit – Sala Oglinzilor din cadrul Restaurantului Elisabeta, o clădire emblematică a Capitalei, cu o vechime de peste o sută de ani.

Pentru ediția următoare, am schimbat din nou amplasamentul ședinței foto, fiind ales Palatul Bragadiru, singurul palat privat din centrul Bucureștiului, și care avea la rândul său o istorie de peste o sută de ani.

De asemenea, am extins invitația pentru ședința foto și pentru doamne din afara zonei de business, precum Leslie Hawke, co-fondatoare a asociației Ovidiu Ro, iar ședința foto propriu-zisă a fost completată cu un brunch.

Alături de prietenii noștri de la Aba Make-up Academy, am păstrat și dezvoltat conceptul și în ultimii doi ani. Am ales ca amplasament cochetul Grand Hotel Continental, o altă clădire emblematică pentru vremurile de aur ale micului Paris, și am extins permanent numărul doamnelor care au participat la ședința foto.

Dacă numărul doamnelor de pe copertă a crescut de la zece la 15, problemele legate de sincronizarea agendelor au crescut cu mult mai multde 50%între timp. A fost de mare ajutor partenerul strategic al Forbes România, BMW Group, ale cărui limuzine și SUV-uri ne-au permis o flexibilitate crescută. În cele din urmă, am transformat ședința foto într-un eveniment de sine stătător, care a inclus un brunch și o sesiune de interviuri video, pe care le veți regăsi pe site-ul forbes.ro

Dacă păstrăm ritmul, probabil că în edițiile viitoare vom reuși să aducem în aceeași ședință foto de copertă cel puțin jumătate dintre cele mai influente 50 de femei din România. Până atunci, vă invit să admirați încă o dată coperta ediției din acest an, realizată de către un alt prieten al nostru, fotograful Adrian Stoicoviciu, iar apoi să aflați din paginile următoare cum arată cea mai recentă ediție a topului Forbes al celor mai influente 50 de femei din România. Pasionații mărcii auto premium germane vor remarca, probabil, pe coperta ediției speciale și fotoliile care fac parte în mod normal din recuzita BMW Lounge, iar la interior, proiectul special de advertising pe care BMW Group România l-a pregătit pentru primele pagini ale revistei. Iar cu cele mai multe dintre doamnele din această ediție specială a revistei ne vom revedea, ca de obicei, la Gala Forbes Woman, unde va fi lansat în avanpremieră acest top.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii