Cautare




, Staff

Editor-in-Chief Forbes România

Opinii |
|

Ce ne mai plac proiectele speciale!

Ionut Bonoiu
În urmă cu vreo jumătate de an, discutam cu un antreprenor pur-sânge român care are afacerile în ADN și care nu se ferește de eșecuri atâta vreme cât învață ceva din ele.

După ce și-a luat porția de succese, dar și eșecuri, a ajuns la concluzia că cel mai bine pentru un viitor om de afaceri de succes este ca spiritul antreprenorial și afacerile, prin extensie, să fie învățate de foarte devreme.

A plecat de la propria nevoie de a transmite copiilor săi spiritul său de afacerist și a convins și alți antreprenori și manageri de top de pe la noi să își înscrie copiii în programul său de educație antreprenorială.

Paradoxal, cel mai greu lucru pe care afirmă că l-a avut de făcut a fost să sincronizeze agendele micuților, „dopați“ de părinți prin tot felul de activități opționale care le completau pe cele de la școlile unde erau înscriși.

Discuția mi-a revenit în minte prin luna martie, când tocmai ne pregăteam de o nouă ediție a topului Forbes al celor mai influente 50 de femei din România.

La prima ediție a proiectului, cea din 2012, am fost, probabil, singura publicație de la noi care a avut nebunia să distribuie revista în opt variante diferite de copertă, cu opt dintre personajele din top 50, surprinse exact în aceeași ipostază: un portret făcut într-un studio foto, încadrat foarte strâns, care să creeze un contact direct între cititorii revistei și fiecare dintre cele opt doamne care au participat la ședința foto specială.

Un an mai târziu, în 2013, am schimbat un pic conceptul pentru copertă. Am extins numărul de invitate la ședința foto, iar modelul split-run, adică împărțirea întregului tiraj al revistei în variante diferite de copertă s-a transformat în gate-folder, adică o variantă extinsă de copertă, care se desfăcea, practic, cu încă două pagini și o dată cu aceasta apăreau toate cele zece doamne care făceau parte din aceeași poză. Cadrul a fost ales pe măsura proiectului, Sala Oglinzilor din cadrul Restaurantului Elisabeta, o clădire emblematică a Capitalei, cu o vechime de peste o sută de ani.

Pentru ediția de anul acesta, am decis să păstrăm conceptul de gate-folder, dar am crescut cu încă jumătate numărul doamnelor participante. Numai că problemele legate de sincronizarea agendelor au crescut cu mult mai mult de 50% față de anul precedent și am devenit, dintr-o dată, mai empatic cu antreprenorul pe care îl menționam mai sus.

Printr-o combinație permanentă de planuri de back-up, dublată de flexibilitatea partenerilor noștri de la noua gazdă a ședinței foto, Palatul Bragadiru, dar și a prietenilor noștri de la Photoliu și a celor de la ABA Make-up Academy, am reușit să finalizăm o copertă și mai spectaculoasă decât cea de anul trecut.

Iar ca element de culoare, una dintre doamnele pe care le vedeți pe copertă, a intrat pe ușă tocmai în momentul în care probele de lumini se terminaseră și urma să tragem cadrul final.

Mai în glumă, mai în serios, rămâne ca anul viitor să ne pregătim și mai din vreme astfel încât să aducem în aceeași ședință foto de copertă cel puțin jumătate dintre cele mai influente 50 de femei din România.

Până atunci, vă invit să vă reîntoarceți și să admirați încă o dată coperta ediției din acest an, iar apoi să aflați din paginile următoare cum arată cea mai recentă ediție a topului Forbes al celor mai influente 50 de femei din România.

Iar cu cele mai multe dintre cele 50 de femei influente ne vom revedea, la fel ca în fiecare an, la Gala Forbes Woman, unde este lansat oficial acest top. Și, probabil, ne vom amuza copios pe seama filmului de making-of. Ce ne mai plac proiectele speciale!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii