Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

În căutarea surselor de inspirație

După ce a făcut muzică dance și a fost director de creație în radio, Flaviu (Avi) Cicirean a găsit, prin antreprenoriat, calea prin care îi poate ajuta pe alții să își găsească inspirația.
Flaviu Cicirean

Cu ocazia unei conferințe, la Helsinki, a fost organizată și o expoziție de artă. Zeci de lucrări în ulei, care surprindeau era digitală în care trăim. Mă plimbam, analizam, mai făceam o poză, când, dintr-o dată….„I gotta have this!” mi-am spus în gând. „Excuse me sir, please be kind and tell me how much is this painting?” „2 000 euros. It was made by a young artist. Look, here she is”, spune curatorul. „Hi, how can I help you?”, întreabă artistul, iar eu îi răspund: „I would like to buy this painting”. „It was made with old Flamand techiques”, completează curatorul. Mă uitam atent la tablou. Tehnica nu era extraordinară, pânza, neîntinsă bine, iar eu nu colecționam stilul acela, fiind orientat mai mult spre arta contemporană. Fiindcă mă interesa doar ce era reprezentat în tablou, încep negocierea. (…) Trec două săptămâni și sună curierul. Aveam un pachet din Finlanda. Super, a venit tabloul! De acum asta va fi sursa noastră zilnică de inspirație.”

Relatarea la persoana întâi este a lui Flaviu (Avi) Cicirean, fondatorul și proprietarul companiei Brand Minds, iar tabloul pictat în ulei și cumpărat de la o tânără artistă din Helsinki îl are ca subiect pe Seth Godin, probabil cel mai apreciat om de marketing din lume la ora actuală. De altfel, ca să ajungi în biroul lui treci, invariabil prin fața tabloului cu Seth Godin. În această zi ploioasă de final de aprilie, el este deosebit de bine dispus. Tocmai ce a primit confirmarea celui mai mare succes al său din ultimii cinci ani: în 2018, Seth Godin va fi prezent pentru prima dată la București, la evenimentul anual al Brand Minds.

„De cinci ani, de când am început să organizăm Brand Minds încerc să îl aduc pe Seth Godin. De fiecare dată a refuzat.” Spre deosebire de situația din urmă cu cinci ani, la “semnătura” invitației lui Cicirean pentru Godin se aflau deja evenimente care includeau nume precum Martin Lindstrom (unul dintre cele mai cunoscute nume pentru pasionații de marketing), designerul Karim Rashid, expertul în leadership John Maxwell și, de anul acesta, Gary Vaynerchuk, considerat de către Forbes drept unul dintre influencerii de top din social media la nivel mondial. „Dezvoltarea personală a fost tot timpul o prioritate pentru mine. Am investit foarte mult timp, am mers la foarte multe conferinţe și traininguri unde au vorbit oameni extraordinari și am realizat că este o nevoie foarte mare de conţinut relevant pentru piaţa din România. Am pornit Brand Minds tocmai pentru a inspira oamenii, pentru a crea o lume mai bună și pentru a aduce în fața publicului speakeri de top din industrii diferite”, explică el.

Deloc surprinzător, pe fundal se aude, permanent, muzica în biroul celui care pornea la finalul anilor 90 trupa de muzică dance Activ, care ajunsese la jumătatea anilor 2000 în plină glorie. Între timp, a fost director de creaţie în radio timp de 13 ani, în prezent este consultant pentru festivalul Untold (se ocupă de partea de sunet, audio promo și Untold Radio, iar în timpul evenimentului de show management), iar prin intremediul unei alte companii pe care a fondat-o, Brand Emotion, a produs peste 20.000 de reclame pentru diferite branduri. Brand Minds pare să fi devenit prioritatea momentului  pentru Cicirean, iar evenimentul de anul acesta, la care participă pe lângă Gary Vaynerchuk și Robert Murray, Lenja Faraguna, Julian Treasure și autorii Funky Business, Jonas Ridderstrale și Kjell A. Nordstrom, a ajuns să fie sold-out cu aproape două săptămâni înainte de 22 mai, ziua desfășurării. Fără să intre în detalii, Flaviu Cicirean confirmă că în ultimii ani evenimentele Brand Minds au devenit sustenabile. Dincolo de asigurarea prezenței la evenimentul de anul viitor a lui Seth Godin, Flaviu Cicirean mai are cel puțin un motiv de bucurie. Din această toamnă, va duce evenimentul său, Brand Minds, în Asia, în Singapore. Adică visul său de a inspira oamenii va ajunge un produs românesc de export.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii