Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Carmen Pavel (Beiersdorf): „Un profesionist complet de marketing trebuie să aibă: gândire de inginer, inimă de designer și abilitățile de comunicare ale unui diplomat”

Anul 2017 este favorabil industriei de bunuri de consum din România. Jucătorii au apăsat „pedala de accelerație” și concurența este în creștere – constată Carmen Pavel, marketing manager la Beiersdorf.
CARMEN Cosoi PAVEL, BDF

Carmen Pavel, Marketing Manager, Beiersdorf România & Bulgaria

Forbes: Care sunt oportunitățile anului 2017 în activitatea dumneavoastră de om de marketing? Este un an obișnuit, de creștere a consumului în România, sau ocupă un loc de special, care se diferențiază de anii precedenți?

Carmen Pavel: 2017 a fost și continuă să fie un an ofertant pentru industria de bunuri de larg consum din România. Este un an în care consumul înregistrează un trend ascendent, când piața beneficiază de lansări în majoritatea categoriilor importante, iar jucătorii au apăsat pedala de accelerație.

 

Forbes: Care sunt lecțiile pe care le-ați dobândit din experiența crizei economice din perioada 2009 – 2013? Aveți pregătit un plan în cazul unei noi recesiuni?

Carmen Pavel: În primul rând, constanța! Un brand puternic și solid, care își respectă viziunea și consumatorii, își păstrează mentalitatea de învingător indiferent de fluctuațiile economice. Empatia și flexibilitatea sunt alte două elemente cheie în traversarea cu succes a unei perioade de criză.

INTERVIU CU ANDREEA MIHAI (CARREFOUR)

Forbes: Din punctul dvs. de vedere, care este trendul cu cel mai puternic impact în deciziile de marketing?

Carmen Pavel: Având în vedere portofoliul larg al brandului Nivea și varietatea de segmente de consumatori pe care o deservim, toate aceste trenduri menționate ne influențează activitatea într-o mai mare sau mai mică măsură. Observăm mai multe aspecte care se întrepătrund, în special în ceea ce privește abordarea generației tinere. Fie că este vorba despre X-ennials, Millenials sau Generația Z, maniera în care aceste segmente se raportează la digitalizare și modul în care „consumă” acest mediu reprezintă un aspect esențial pe care îl luăm în considerare atunci când ne conturăm direcțiile strategice de comunicare.

 INTERVIU CU ANA-MARIA PÂSLARU (UNILEVER)

Forbes: În viziunea dvs, care sunt domeniile pe care omul de marketing trebuie să le cunoască pentru a fi mai performant?

Carmen Pavel: Un profesionist complet de marketing trebuie să aibă: gândire de inginer, inimă de designer și abilitățile de comunicare ale unui diplomat. Pe baza experienței acumulate, pot confirma și întări această viziune, exprimată de Deep Nishar, om de business și antreprenor din Silicon Valley, adăugând un aspect extrem de important, și anume acela de a petrece timp printre și alături de consumatorii tăi. Cunoașterea înseamnă putere: puterea de a schimba percepții și de a construi mărci puternice.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii