Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Tech |
|

Carmen Pavel (Beiersdorf): „Social media este o foarte bună sursă de cunoaștere a consumatorilor noștri”

CARMEN Cosoi PAVEL, BDF
Carmen Pavel, Marketing Manager la Beiersdorf România & Bulgaria, consideră că, în prezent, marketingul nu poate ignora telefonul mobil. Acesta este „regele”!

Carmen Pavel, Marketing Manager România & Bulgaria, Beiersdorf

Forbes: Care sunt elementele ce diferențiază anul 2018 de anii precedenți în activitatea dvs. de om de marketing?

Carmen Pavel: Anul 2018 a venit cu o infuzie de suflu tânăr. Pentru un brand matur și cu tradiție, așa cum este NIVEA, anul acesta ne-am dorit foarte mult să ne concentrăm activitatea pe dialogul activ cu consumatorii noștri tineri, în online și offline.

Am considerat că este momentul să infuzăm mai multă prospețime brandului, prin produse și concepte noi, pentru a recruta o nouă generație de iubitori de NIVEA.

 

Forbes: Vă rugăm să nominalizați trei tendințe în marketingul din România pe care le-ați constatat în prezent.

Carmen Pavel: Evoluția tehnologiei și stilul de viață foarte dinamic au condus natural la conturarea unor aspecte specifice comunicării de marketing din ultima perioadă. Printre acestea menționez:

  • Consumul de online media „on the go” constant și continuu, ceea ce înseamnă că mobile is the king. Suntem mereu cu telefonul mobil în mână, fie pentru a ne căuta informațiile de care avem nevoie, pentru a comunica sau pur și simplu pentru a satisface nevoia de divertisment. Comunicarea în anul 2018 nu poate ignora acest dispozitiv.

 

  • Dezvoltarea de materiale de comunicare adaptate la specificul local, cu și despre formatori de opinie care reprezintă un real interes pentru consumatori. Nivelul următor îl reprezintă chiar implicarea consumatorilor sau angajaților în astfel de proiecte, aducând un plus de relevanță și autenticitate.

 

  • Căutarea de „locuri noi” unde putem sta de vorbă cu consumatorii, indentificarea unor puncte de interacțiune în afara mediilor tradiționale. Se simte nevoia unui dialog deschis, cât mai autentic, fără multe bariere și intermedieri.

 

Forbes: Ce rol are Social Media în activitatea dvs. de om de marketing? A devenit Social Media prima putere de care se ține seama în deciziile de marketing?

Carmen Pavel: Social Media reprezintă o foarte bună sursă de cunoaștere a consumatorilor noștri care asigură, totodată, și un canal continuu de comunicare. Ce nu trebuie să fie Social Media? Un „stat în stat”, ci parte integrantă a oricărei strategii de comunicare închegate și armonioase.

 

Forbes: Cum credeți că va arăta omul de marketing în anul 2028? Vă rugăm să schițați un portret al acestuia peste 10 ani și dacă credeți că va mai exista vreo legătura a activității de marketing cu cea din prezent.

Carmen Pavel: Curiozitatea, pasiunea și abilitatea de a conecta și corela informațiile sunt elemente cheie pentru oricine dorește să activeze în acest domeniu, acum și peste 10 ani. E posibil ca peste un deceniu să lucrăm cu informații mai complexe, în simbioză cu inteligența artificială, însă construcția interioară a unui om de marketing este cea care face diferența.

(27 august 2018, București)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii