Cautare




, Contributor

Topuri |
|

Care sunt cele mai inovatoare companii din lume

În prezent, inovația reprezintă principalul motor de evoluție al unei companii. Sau cel puțin asta demonstrează marii giganți ai lumii.
baidu

Procesul pentru identificarea celor mai inovatoare companii din lume folosit în acest top este puțin diferit față de majoritatea clasamentelor realizate în acest sens, care în general sunt concursuri de popularitate bazate pe performanța din trecut sau capricii editoriale. 

Prin acest clasament, dorim să creăm ceva diferit, folosind judecata mulțimii. Astfel că metoda folosită se bazează pe abilitatea investitorilor de a identifica firmele care sunt inovative și care vor păstra acest trend în viitor.

DECLARAȚIILE SPEAKERILOR DIN CADRUL CONFERINȚEI FORBES FUTURE INNOVATION & TECH 

conferinta

Companiile sunt clasificate după primele de inovare, care reprezintă proporția din valoarea de piață a unei companii care nu poate fi contabilizată la valoarea netă actualizată a fluxurilor de numerar ale produselor sale actuale de pe piață. Pentru a fi incluse în clasament, companiile trebuie să fie listate de cel puţin 7 ani  şi să aibă o capitalizare de piaţă de cel puţin zece miliarde de dolari.

Tesla Motors

Tesla Motors, cea mai inovatoare companie auto, a lansat de curând Model 3, la prețul de 35.000 dolari în SUA, care se vrea a fi prima mașină electrică performantă cu un preț accesibil.

Salesforce.com

Cu sediul în San Francisco, California, compania de cloud computing a fost evaluată la începutul lui 2016 ca fiind cea mai valoroasă din domeniu, cu o capitalizare de piață de 45 mld. dolari.

Amazon.com

După ce anul trecut gigantul comerțului online a implementat programul de livrare într-o oră în Londra, acum se pregătește pentru lansarea serviciului în capitala Germaniei, în doar două ore.

Amazon va înființa anul acesta mii de locuri de muncă în Europa, inclusiv în România

Baidu

Cea mai mare companie chineză care oferă servicii de căutare pe Internet a anunțat în luna aprilie planurile de extindere în peste 150 de țări și regiuni până la finele anului, ca urmare a strategiei acesteia de globalizare.

Netflix

Serviciile companiei americane care operează una dintre cele mai puternice platforme online de conţinut video la cerere au devenit disponibile la începutul lui 2016 în 130 de ţări, printre care şi România, unde tarifele lunare variază între 8 şi 12 euro.

Mastercard

Este „maestrul” plăților electronice din întreaga lume în materie de inovație. Printre cele mai recente proiecte se numără și proiectul pilot în Norvegia, realizat în parteneriat cu Zwipe, în cadrul căruia se dezvoltă cardul cu amprentă.

Luxottica Group

Unul dintre cele mai cunoscute nume din domeniul optic, cu sediul central la Milano, deţine branduri cunoscute de ochelari precum Ray-Ban, Persol şi Oakley. Grupul mai produce ochelari şi sub mărcile Prada, Armani, Dolce & Gabbana, Versace şi Tiffany.

Starbucks

Companie cu o istorie de peste 40 de ani, este liderul mondial în comercializarea şi prăjirea cafelei, dar şi o marcă de cafea de renume, cu peste 14.000 de cafenele în America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, America Latină şi Coasta Pacifică.

Howard Schulz, CEO Starbucks: „Ce putem face pentru a folosi puterea noastră în scop social?”

 Inditex

Unul dintre marii retaileri de modă ai lumii, are peste 7.000 de magazine în 88 de țări, sub opt branduri: Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti, Oysho și Uterque. Compania este controlată de Amancio Ortega, al doilea cel mai bogat om din lume.

Inditex aduce în România cel de-al optulea brand – Uterque

Coca-Cola

Când spui Coca-Cola, spui tradiție. Însă, în ceea ce privește cea mai mare companie furnizoare de băuturi răcoritoare, tradiția merge mână-n mână cu inovația și reinventarea. De curând compania și-a schimbat strategia globală de marketing. „One Brand” reunește, pentru prima oară Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Life sub același brand iconic Coca-Cola.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii