Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Campanie Forbes 6 ani: Previziuni pentru România în 2021

Forbes sărbătorește 6 ani pe piața din România, printr-o ediție specială care include previziunile pentru următorii șase ani făcute de unii dintre cei mai influenți oameni de afaceri din România.
Coperte Forbes 142

Pentru 2021, Florin Talpeș, fondatorul Bitdefender, estimează că „dacă astăzi încă băgăm de seamă că suntem conectaţi la internet, probabil peste șase ani va face parte din viaţa de zi cu zi. Nu mă mai conectez la ceva, pur şi simplu înot în acel ocean. „Aici vor interveni acele lucruri (Internet of Things). Studiile recente arată că o familie medie germană are peste 15 lucruri care sunt conectate la internet. Cred că numărul va creşte. Acest lucru se va întâmpla şi în România”, a explicat el în continuare.

„Sunt optimist în ceea ce priveşte potenţialul românilor de a inventa, de a inova, de a crea”, a declarat Mircea Tudor, inventator, antreprenor și business angel. El a adăugat că „toate tehnologiile vor avea evoluţii spectaculoase. Tehnologia evoluează exponenţial. Vedem că dacă cu 20-30 de ani în urmă o invenţie cu adevărat importantă apărea la câţiva ani, azi apar zeci de astfel de invenţii în fiecare an”.

Previziuni pentru 2021: Iată cum văd cei mai influenți antreprenori și manageri de companii din România evoluția următorilor șase ani

„La nivel mondial, până în 2020 se preconizează că numărul utilizatorilor de internet va crește cu încă un miliard. Rolul pe care industria de internet de mare viteză îl va juca este uriaș”, a declarat Severina Pascu, CEO UPC România.

Kinga Daradics, Director General Mol România, a explicat că „peste șase ani, un copil care are acum 12 ani ar putea fi, probabil, șofer. Din această perspectivă, cu siguranţă că vorbim de o provocare a evoluţiei clienţilor, cu atât mai mult cu cât s-au modificat deja foarte mult preferinţele clienţilor și în ultima vreme.”

„E greu de spus cum va arăta sistemul de sănătate. În momentul de față sunt aproape șapte miliarde pentru sănătate, din care 10% sunt către sistemul privat. Media europeană e undeva la 25—30% și cred că în Romania ponderea va tinde să crească spre 20-25% în total”, a declarat Mihai Marcu, fondatorul MedLife.

Șerban Toader, Senior Partner KPMG, susține că „vom asista probabil la o mai mare polarizare cu două categorii emergente –  cei care sunt foarte talentați și bine educați și restul care vor fi mult mai slabi.  Primul grup se va orienta către consultanță deoarece aceasta este provocatoare din punct de vedere intelectual”.

„Nu cred că piața avocaturii se va modifica”, estimează Gabriel Zbârcea, fondatorul liderului pieţei de avocatură corporatistă locală, Ţuca Zbârcea & Asociaţii, adăugând că „îmi doresc doar ca breasla să fie mai tolerantă și solidară iar confraternitatea să nu fie doar un concept frumos, dar abstract”,

Interviurile complete, realizate în exclusivitate de Forbes România, pot fi citite în ediția aniversară a revistei. Acest proiect special include și interviuri video, care vor fi publicate pe pagina de YouTube a Forbes România, în online și în Social Media. În plus, proiectul aniversar Forbes este doar începutul unei ample campanii, care se va derula pe parcursul întregului an și va include săptămânal articole speciale, noi previziuni, interviuri video și acoperire în print, online și Social Media.

După șase ani pe piața din România, universul Forbes include șase produse tipărite, în care au apărut deja mult peste 3.000 de articole:

  • revista bilunară Forbes România
  • revistă lunară de lifestyle ForbesLife, lansată în 2011
  • revista trimestrială de lux și atitudine Up by Forbes România, lansată în 2013
  • revista trimestrială în limba engleză, Forbes România Trade & Investment (primul produs al Forbes România care se distribuie atât în țară, cât și în străinătate), lansat în 2014
  • Topul Forbes 500 Miliardari, lansat în 2009
  • revista anuală Forbes Kids, lansată în 2013
  • un al șaptelea produs: revista bianuală Forbes Lifetime, care va fi lansată în 2015

Universul Forbes include și 20 de evenimente, la care participă anual peste 2.000 de oameni:

  • Gale și decernări de premii: Gala 30 sub 30, Gala Forbes Woman, Gala Forbes Business Awards, Gala Forbes COOL
  • Conferințe și evenimente inspiraționale: Forbes Heroes, Successful Me Conferences, Forbes Summer School
  • Evenimente internaționale: SEE Growth Summit (iunie 2015), Forbes CEE Forum, singurul eveniment regional din rețeaua Forbes din Europa (în septembrie 2015 va avea loc a doua ediție)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii