Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

|
|

BrandVoice Romger Medical: 17 ani pentru frumusețea și sănătatea româncelor

De 17 ani, Beatrice Popovici se gândește zilnic la frumusețea și sănătatea româncelor care apelează la chirurgia plastică, reparatorie și estetică. Și o face la cea mai înaltă calitate.
Virban Photography,007_bun

Cum a pornit afacerea Romger Medical și ce oferă aceasta pieței din România?

Suntem o companie specializată în importul și distribuirea produselor pentru chirurgie plastică, reparatorie și estetică. Decembrie 1999 a fost luna în care Romger Medical și-a început activitatea. Atunci am făcut primul import de proteze mamare Mentor în România. Comercializăm produse pentru augmentare și reconstrucție mamară de ultimă generație, proteze implantabile, produse de compresie postoperatorii, bustiere, burtiere, pantaloni de compresie, geluri de silicon pentru cicatrici.

Ce buget de investiții ați alocat până în prezent în afacere?

În general, reinvestim aproximativ 70% din profit. Pentru a te putea menține pe o piață în continuă creștere, trebuie să investești continuu în stocuri, management, cursuri de aprofundare a cunoștințelor etc. Cursurile pe care le organizăm pentru medici, campaniile de informare pentru paciente sunt câteva dintre punctele forte ale companiei noastre. În acest sens am investit, începând cu anul 2015, în educația și informarea femeilor care au învins cancerul de sân. Estioinvingatoare.ro este un proiect de suflet care ajută femeile să beneficieze de reconstrucția gratuită a sânilor.

Cum a evoluat aceasta, de la înființare și până în prezent?

Am pornit de la un plan de afaceri de 10.000 USD în anul 2000, ajungând astăzi la un plan de afaceri de aproximativ 1.000.000 Euro, ceea ce reprezintă o creștere considerabilă, având în vedere faptul că și piața s-a dezvoltat în acest interval de timp. Dacă în anul 2000 aveam 3-4 medici clienți, am ajuns acum să deținem aproximativ 65% din piață, prin colaborarea cu numeroase clinici și spitale de specialitate, cu renumiți chirurgi plasticieni din București și din țară.

Cum arată piața protezelor mamare în țara noastră și cum au evoluat aceste produse în ultimii ani?

Romger Medical este pe piață de aproape 17 ani. Este un motiv de mândrie pentru mine, având în vedere faptul că am crescut cam în fiecare an. Mă refer aici la produse mai bune din punct de vedere calitativ, la diversificarea acestora, la posibilitatea de reconstrucție a sânilor, nu numai de augmentare a acestora. Îmi aduc aminte că în anul 2005 am pierdut din cota de piață pentru că pe piață a intrat o firmă concurentă, care între timp a și dispărut, doar pentru că livra proteze extrem de ieftine. Aici intervine factorul calitate, în care Mentor a investit enorm în fiecare an. Mă refer la studii care au perfectat textura protezei, calitatea gelului din interiorul protezei, forma acesteia și volumele disponibile. Numele firmei Romger Medical, istoricul ei pe piața de proteze, longevitatea ei pe piață, serviciul oferit, dar mai ales garanția post operatorie sunt alte aspecte în care noi am investit permanent. Cât despre prețul implanturilor mamare, acesta a crescut, dar nu foarte mult în ultimii ani, deși calitatea produselor existente pe piață este tot mai bună.

Se poate vorbi despre o concurență acerbă pe această piață? Ce cotă de piață deține Romger Medical în acest domeniu, ținând cont că importă un brand foarte bine poziționat?

Există concurență în domeniu, de cele mai multe ori aceasta fiind neloială, reprezentată de companii care, din dorința de a se afirma pe piață, oferă proteze medicilor care nu sunt interesați de calitate, ci doar de prețurile scăzute, ajungându-se astfel la probleme reale. Acest aspect nu ne împiedică să fim cei mai buni, să oferim cele mai bune servicii și produse. Suntem unicul distribuitor din România al produselor fabricate de concernul Mentor și întotdeauna am dat dovadă de seriozitate și promptitudine la orice fel de comandă. Avem foarte multe puncte de diferențiere cât să nu ne facem probleme. În ultimii 2 ani în urma studiilor de piață făcute, noi am avut 65% market share! Anul trecut pe piața din România noi am vândut 5.100 de bucăți de proteze. La nivel internațional Mentor deține 40% din piata mondiala!

Care sunt cele mai importante lecții pe care le-ați învățat în acești 17 ani de business în această industrie?

Ideea e să nu uiți niciodată de unde ai plecat, să păstrezi în suflet oamenii frumoși pe care i-ai cunoscut de-a lungul timpului și să înveți să acorzi o șansă fiecăruia în parte! Am avut parte de lecții de viață interesante și nu mi-a părut rău nicio clipă că am ales să fac ceea ce fac acum. Iubesc foarte mult ceea ce fac, mă bucur că pot contribui la informarea femeilor care trec prin experiențe dureroase și că, într-o mică măsură pot să fac o diferență imensă în construirea viitorului acestora.

Ce planuri de viitor aveți pentru compania dumneavoastră? (investiții noi, produse noi, evoluție cifră de afaceri etc.)

Anul viitor ne propunem un plan de vânzări de 1.300.000 euro, preconizând o creștere de 30% față de anul curent.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii