Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

|
|

BrandVoice: HUAWEI makes it possible pe piața din România

Introspecțiile unui 2016 aflat sub semnul Huawei și predicțiile pentru un 2017 presărat cu tehnologii inovatoare.
AIMG_1454

Care este poziția Huawei pe piața locală de smartphone-uri? A fost un an de creștere pentru companie?

Huawei Romania se clasează, în momentul de față, în top 3 producători de smartphone-uri în România, potrivit informațiilor oferite de terțe părți. Mai mult, Huawei Consumer Group Romania este în continuă creștere: estimăm că vom atinge o rată de creștere de 80% de la an la an, în comparație cu 2015.

Anul 2016 a fost un an foarte bun pentru noi, ne mândrim cu realizările noastre, am lansat niște produse de excepție, care ne întăresc poziția pe segmentul premium, precum Huawei P9, telefonul realizat în colaborare cu prestigioasa companie Leica, Huawei Mate 9, un phablet puternic și elegant, ediția limitată Huawei Mate 9 Porsche Design, precum și tableta MediaPad M3, o tabletă elegantă, care dispune de un sistem audio dezvoltat împreună cu Harman/Kardon

Care sunt cele mai populare smartphone-uri Huawei pe care românii le cumpără?

Huawei P8 lite este în continuare cel mai popular smartphone din portofoliul nostru, iar, odată cu lansarea modelului P9lite, continăam seria modelelor cu un succes comercial răsunător.

De asemenea, vârful de gamă, Huawei P9, este un smartphone popular pe segmentul premium – ca referință, la nivel global s-au vândut deja peste 9 milioane de unități, în 8 luni de la lansarea oficială și, potrivit estimărilor noastre, vom atinge pragul de 10 milioane de unități până la sfârșitul anului 2016.

Care sunt planurile companiei pentru anul 2017?

Vom continua să oferim clienților noștri produse inovatoare, cu cele mai noi tehnologii integrate și cu un design premium și elegant. Plănuim să ne extindem canalele de vânzări pentru că ne dorim ca un număr tot mai mare de români să ne cunoască produsele și să ne devină clienți. De asemenea, vom continua să investim în proiecte de comunicare, prin care să facem vibizile în rândul publicului larg atributelor brandului nostru.

Huawei a devenit un brand din ce în ce mai vizibil pe plan local în acest an, intentionați să continuați în această direcție?

Ne dorim să fim un brand iubit de consumatori: mai mult decât vizibilitate, ne dorim memorabilitate și, nu în ultimul rând, apropierea de aceștia. Vrem ca românii să ne îndrăgească nu doar datorită tehnologiilor inovatoare, experienței prietenoase de utilizare, designului premium și calității excepționale a materialelor din care sunt fabricate produsele noastre, ci și datorită valorilor comune pe care le împărtășim.

Credem ca motto-ul brandului nostru, Make it possible, are o afinitate mare cu majoritatea românilor așa că intenția noastră este de a-l comunica în continuare prin campanii și proiecte de anvergură.

Aveți în vedere deschiderea unui magazin Huawei sau alte beneficii oferite clienților?

Anul acesta a fost primul an în care clienții noștri s-au bucurat de Huawei Service Center, care reunește servicii extrem de utile precum “Reparația într-o oră”. Datorită succesului acestei locații, în curând vom deschide un nou centru de service, care va oferi o experiență premium de brand, precum și propriul canal de vânzări.

De asemenea, anul acesta, utilizatorii Huawei P9 s-au bucurat de Garanția VIP, care include 3 ani de garanție a produsului și 3 luni de garanție pentru ecran, în cazul oricărui tip de deteriorare. Eforturile noastre în a ne mulțumi clienții nu au trecut neobservate de către aceștia, astfel că, suntem fericiți să constatăm că cei mai mulți dintre ei apreciază munca noastră și beneficiile suplimentare cu care produsele Huawei vin la pachet.

Care credeți că vor fi cele mai importante trenduri din tehnologie în 2017?

În continuare, consumatorii vor alege smartphone-uri cu camere foto performante așa că ne așteptăm să vedem noi inovații pe acest segment. Huawei va fi, bineînțeles, un deschizător de drumuri: am dat tonul în materie de sisteme dual-camera, odată cu colaborarea cu Leica, nu ne rămâne decât să continuăm în aceeași direcție. De asemenea, funcțiile de Fast Charging vor deveni din ce în ce mai populare, întrucât trăim într-o epocă a vitezei în care consumatorii își doresc servicii de cea mai bună calitate, într-un timp record. Și în acest caz, vă pot asigura că Huawei va inova constant și le va oferi consumatorilor unele din cele mai bune opțiuni existente pe piață.

Ce gadgeturi folosiți?

În momentul de față, smartphone-ul meu este Huawei P9, wearable-ul de care nu mă despart este Huawei Watch, iar tableta de pe care scriu email-uriuri când sunt în aeroporturi sau în alte locuri publice este MediaPad M2. Sunt însă norocos că am ocazia să testez primul noile produse Huawei, astfel că, pot spune că am testat deja noul Huawei Mate 9 și că, cel mai probabil, va fi următorul meu smartphone.

Rezultatele Huawei Devices Romania

  • Numărul 2, ca volum pe piața locală de
    smartphone-uri, în al treilea trimestru;
  • 90 milioane dolari: ținta de venituri a diviziei de
    consumer pentru anul 2016;
  • Smartphone-urile reprezintă, din punctul de vedere
    al veniturilor, 80% din business-ul realizat de divizia
    Huawei Devices;
  • 150 euro este prețul mediu de vânzare pentru smartphone-urile Huawei în primele 9 luni ale acestui an,
    în plus cu 30% față de anul precedent.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii