Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

BrandaffairVoice |
|

Următoarea generație de creativi

Adolescenții de astăzi vor fi adulții de mâine. Încurajarea creativității și libertății de exprimare a lor este mai mult decât necesară pentru a crește și pentru a susține calitatea vieții în România.
BV Brandaffair Advertising Alexandra Radu

Care sunt principalele obiective ale strategiei de business şi principalele realizări ale companiei dumneavoastră în acest an?

Visul meu a fost și este sa am o agentie de publicitate pentru a ajuta companiile românești să se dezvolte creativ și sănătos.

După mai bine de 17 ani pe piață, esența strategiei noastre de business este să introducem în planurile de comunicare ale clienților tactici prin care putem să ajutăm comunitatea, să o tratăm cu respect si empatie, pentru ca si noi suntem parte din ea.

În această direcție am pregătit Recreator – un ONG dedicat tinerilor de 14 și 17 ani pe care dorim să îi susținem în descoperirea și alegerea unei meserii în linie cu pasiunile lor.

Pentru acest proiect suntem într-o continuă căutare de parteneri care împart aceleași valori cu noi, pentru ca împreună să avem un impact asupra calității vieții în România.

De asemenea, am dezvoltat și o colaborare de 3 ani de zile cu Universitatea Româno-Americană, unde ținem workshop-uri pe diverse teme, care au la bază 2 piloni: creativitatea și libertatea de exprimare și alegere a tinerilor studenți.

În tot ce facem dorim să dezvoltăm rezultate reale și măsurabile pentru atât pentru comunitate, cât și pentru clienții noștri, care să respire motto-ul Brandaffair : Be a flamingo in a flock of pigeons.

 

Care sunt principalele repere ale activității companiei/grupului în primele luni ale anului (cifră de afaceri, profit, investiții sau orice alt indicator pe care îl considerați relevant)? Cum au evoluat acestea comparativ cu anul trecut și care sunt estimările pentru întreg anul?

Anul acesta estimăm o creștere a cifrei de afaceri cu 30% față de 2018. Avem multe campanii integrate la care lucrăm și diversitatea proiectelor și a clienților noi care ni s-au alăturat în ultimul an ne țin ocupați, în cel mai constructiv mod posibil. Ne dorim clienți fericiti și campanii frumoase de care să ne bucurăm împreună.

 

Care sunt previziunile privind activitatea companiei pe termen mediu?

Proiectul nostru  pe termen mediu se numește Recreator. O să auziți de el, pentru că este  produsul nostru de suflet, la care lucrăm de zor să îi dăm aripi.

Intenția nostra este de a susține și scoate la suprafață potențialul creator al copiilor din ziua de astăzi. Cu toții ne naștem cu un potențial imens, dar care treptat este minimizat de constrângerile societății și mediului în care trăim.

Scopul Recreator este să unim comunitatea în care trăim și să ne canalizăm energia către conștientizarea următoarei generații asupra potențialului imens pe care îl are.

În loc să ne lăsăm copleșiți de ce e în jurul nostru, putem să alegem, întodeauna, să facem bine. Mizăm pe creativitatea și libertatea de exprimare a copiilor noștri si suntem convinși că putem ajuta viitorul să sune bine din gura unor oameni fericiți, care lucrează din pasiune.

 

Care au fost cei mai importanți trei factori care au marcat evoluția industriei/industriilor în care activați?

Libertatea de exprimare, inovația și evoluția tehnologică.

 

De unde ar putea România să împrumute cele mai bune practici pentru industria/industriile în care activați?

E câte puțin de luat de peste tot, dar personal sunt fascinată de japonezi.

 

Ce vă motivează să vă treziți în fiecare dimineață să faceți business în România?

Sunt un promotor înfocat al inovației și îmi place să cred că evoluția unei țări vine din doza de implicare a fiecaruia. Iar când creativitatea este susținută de libertatea de expresie și de implementare a ideilor, numai lucruri minunate pot ieși.

Recreator întocmai asta își propune: să demonstreze că palierul creativității nu e singular, nu are limite și se regăsește în orice domeniu – de la matematică la construcții, de la advertising până la politică.

Strategia Brandaffair are o componentă care dorește să introducă în strategia de comunicare a clienților din portofoliu (în măsura în care obiectivele ne permit) și tactici de CSR și de creștere a calității vieții pentru comunitatea în care trăim. În ultimii ani piața a evoluat și inovatia este acum primită cu brațele deschise, ceea ce-mi dă un sentiment de scop.

 

Care sunt cele mai importante 3 lecții de afaceri pe care le-ați învățat pe parcursul carierei dumneavoastră sau pe timpul crizei?

Sinceritate, perseverență și echilibru în toate.

 

Ce i-ați recomanda unui tânăr care se pregătește să intre în profesie?

Ca angajator îmi doresc un om cu un caracter puternic și independent, care își cunoaște și puterea și limitele, care își păstrează curiozitatea descoperirii și bucuria noutății, care este deschis la a se perfecționa. Așteptările sunt de la om, de la valorile pe care acesta le posedă. Restul se învață, acolo unde există pasiune pentru meseria aleasă.

Sistemul nostru de învățământ nu pregătește tinerii pentru o meserie, iar facultățile sunt destul de limitate ca profil. De asemenea, meseriile cerute de piață se schimbă odată cu evoluția tehnologiei, iar în anii următori o să vedem o schimbare clară în acest sens.

Toată lumea vorbește despre ,,scop în viață” ca o garanție a beneficiului, abordare preluată și în promovarea companiilor care își definesc acum valori reale și relevante pe care le construiesc.

Sfatul meu pentru cei tineri este să își urmărească pasiunea în ciuda presiunilor sociale și să dea credit puterii lor interioare.

 

Care sunt valorile companiei dumneavoastră?

Big. Wild. Truth. Limitless.Pink. Why? We’re flamingos, baby.

 

Cum dezvoltaţi talentele din cadrul companiei dumneavoastră?

Le ofer libertate. Minimizând controlul la orice nivel, le las spațiu să își asume singuri responsabilitățile. De asemenea, training-uri și participarea la evenimente de profil care pot aduce plus valoare personală pentru colegii mei sunt oricând pe lista de zi.

 

Care sunt influenţele şi efectele digitalizării și al celei de a patra revoluţii industriale asupra companiei dumneavoastră?

Digitalizarea a facilitat integrarea tehnologiei în mix-ul de marketing și tehnologizarea proceselor în firmă, ceea ce a dus la o mai bună organizare a timpului și implicit a efortului comun de echipă. Datorită acestei revoluții și domeniul nostru de activitate va fi mai căutat, shiftul acum se îndreaptă către meserii creative în care poți să îți folosești skillurile artistice fără a intra în competiție cu tehnologia, ci completând-o. De aici a pornit și strategia Brandaffair care pune accent pe valorile umane, pe munca în echipă și pe grija față de aproape. Acesta este și motivul pentru care noi și clienții noștri suntem o mare familie care împarte aceleași principii.

 

 

 Alexandra Radu, Managing Partner at Brandaffair Advertising

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii