Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

|
|

Brand Voice Mega Image: Mai mult decât un supermarket, un brand de inspira

Care sunt mișcările semnificative realizate în 2016 de Mega Image în România?

Promisiunea care ne-a ghidat toate mișcările și acțiunile pe care le-am realizat în 2016 a fost aceea de a alimenta zilnic cu inspirație casele oamenilor și de a crea experiențe culinare memorabile. În acest an, am continuat să ne dezvoltăm în proximitatea locuințelor, ceea ce ne-a adus și mai aproape de clienții noștri și de teritoriul lor familiar. Am depus un efort imens de echipă în această direcție și am transformat acest an într-unul de referință în dezvoltarea Mega Image pe piața din România: am ajuns la 500 de magazine și ne-am consolidat poziția de leader pe segmentul de food supermarket pe piața din București.  Această poziție este ceea ce ne confirmă cel mai bine în acest moment drept o echipă competitivă și un brand puternic, în topul retail-ului modern.

Dincolo de dezvoltarea solidă, ceea ce ne diferențiază în segmentul de retail, este faptul că suntem mai mult decât un supermarket, suntem un brand puternic construit pe indicatori unici, inspirat chiar de clienții noștri, care funcționează perfect și îi inspiră cu fiecare vizită și experiență din magazine. Efortul și investițiile noastre din acest an au fost și în această direcție, de consolidare a brandului Mega Image.

Cum apreciați evoluția pieței bunurilor de larg consum din acest an, din țara noastră?

Consumatorii români au devenit mult mai atenți la ceea ce cumpără și au mai adăugat un filtru de selecție pentru orice achiziție, alături de preț și calitate: este vorba despre experiența avută în magazin. Acesta este un filtru din ce în ce mai important și poate schimba decizia de achiziție sau poate influența loializarea față de magazin. Astfel, conceptul de magazin, client service-ul din fiecare vizită în magazin au devenit elemente esențiale și fac diferența între retaileri, clasici sau moderni.

Tot în comportamentul de consum am identificat o preferință din ce în ce mai mare față de produsele noi și față de selecțiile inspirate de produse exotice, de a experimenta gusturi noi. În plus, am remarcat și o creștere mult așteptată a consumului, ca urmare a unui profil de consumator mult mai echilibrat și relaxat.

Cum credeți că văd românii magazinele Mega Image? Cum a evoluat această perspectivă de-a lungul timpului?

Cum spuneam, evoluția noastră pozitivă ne-a ajutat să fim mai mult decât un supermarket, cât un brand solid, construit competitiv. În ultimii ani, ne-am reinventat și, în tot acest parcurs, clienții noștri ne-au inspirat continuu, iar în schimb le-am oferit la rândul nostru inspirație. În final, recunoașterea este din partea consumatorilor, care ne văd drept supermarketul numărul 1 în București. Suntem recunoscuți pentru gama variată de produse, inclusiv de specialitate, care îi pot mulțumi și pe cei mai experimentați gurmanazi, pentru experiența oferită în magazine, în special în concept store-uri. Mai mult, am reușit să oferim oamenilor o exeperiență completă, plăcută la cumparaturi prin echipele Mega Red Team din magazine – asistenții pentru relații cu clienții. Scopul acestor echipe este de a menține o mai bună relație cu clienții, de a fi un contact interuman în timpul cumpărăturilor și de a asigura loializarea față de Mega Image.

De-a lungul timpului, am învățat că experiența clientului nu începe și nu se termină în magazin. Astfel, am mers dincolo de spațiul magazinelor noastre, am identificat acțiunile și momentele importante din viața clienților noștri, preferințele pe care le au și am constatat că acestea sunt legate de activități în aer liber, alături de familie și prieteni, timp petrecut împreună, momente de distracție și bucurie. Având aceste lucruri în vedere, am dezvoltat proiecte, acțiuni și evenimente în legătură directă cu preferințele consumatorilor. De exemplu, ne-am implicat în evenimente de biking, în maratoane de alergat și ne-am distrat împreună cu clienții noștri la cursa Color Run.

Ce investiții a realizat Mega Image în România până în prezent și în ce direcție au mers acestea?

Toate investițiile noastre au fost orientate spre clienții noștri. Astfel, tot ce am construit și dezvoltat a avut în centru consumatorul și a urmărit să răspundă cât mai bine nevoilor lui, pe care le monitorizăm permanent.

În acest an, am lansat noua campanie de comunicare, „Inspirație pentru inima casei tale”, care are o abordare unică în retail. Campania a pornit de la un insight pe cât de simplu, pe atât de puternic: bucătăria de acasă este chiar inima casei, este locul plin de viață în care fiecare familie se regăsește zilnic. Prin campania lansată, noi am recunoscut importanța acestui loc special în viața noastră, iar „Inspirație pentru inima casei tale” a devenit noul slogan Mega Image și credo-ul nostru. Ne dorim să facem parte din viața clienților noștri, să ținem pasul cu stilul de viață pe care și-l doresc, să alimentăm, la propriu și la figurat, inima casei lor.

Ne-am concentrat pe dezvoltarea conceptelor de magazine, de la spațiul din interior, la fațade, pe care le-am transformat pentru a fi cât mai prietenoase. Mega Image Băneasa este rezultatul unei investiți semnificative pe care am făcut-o pentru a oferi o experiență completă la cumpărături. Conceptul de magazin este unic și înglobează conceptele Mega Image deja consacrate – Wine Gallery, Equilibrium și Gusturi românești – precum și cornere cu specialități. Cea mai recentă lansare este primul brand propriu de ready meal, Mega Apetit. Mega Apetit este soluţia noastră pentru o masă rapid pregătită şi sănătoasă, în orice moment al zilei. Lansarea a avut loc recent printr-o campanie dedicată, Loc de Mega Apetit, care este și un manifest pentru respectarea meselor din timpul zilei, oricât de încărcat ar fi programul de lucru. Am continuat să investim în brandurile noastre deja consacrate, Gusturi romanești rămânând o prioritate. Am crescut proiectul Gusturi românești – legume pentru gospodari, prin care oferim clienților noștri legume românești, din surse sigure, atent selecționate și sprijinite de noi.

Enumerați primele trei obiective ale Mega Image pentru anul următor.

În continuare, consumatorii ne vor inspira astfel încât să îi cunoaștem din ce în ce mai bine și să fim mereu pregătiți să le oferim ce au nevoie în inima casei lor. Astfel, vom continua să ne dezvoltăm și să ne consolidăm imaginea, având ca principal obiectiv loializarea consumatorilor noștri și crearea unui model sustenabil de retail.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii