FacebookTwitterLinkedIn

Despre susținere 

Capitalismul nu este imoral, dar este amoral. Și necesită instrucțiunile noastre. Este o bestie sălbatică și trebuie domesticită. Aceasta este filosofia mea pentru (RED), în care partenerii își îndreaptă din profiturile corporațiilor spre combaterea bolii/virusului HIV/SIDA.

Ideea a venit după întâlnirea cu fostul secretar al Trezoreriei Statelor Unite, Bob Rubin, care a spus: „Trebuie să le spui americanilor amploarea problemei și ce pot face pentru aceasta. Și trebuie să faceți exact ca Nike: Au cheltuit 50 de milioane de dolari pentru campaniile publicitare.“ Iar atunci am zis: „Ei bine, de unde vom obține acești bani?” El mi-a răspuns: „Ești deștept. Vei găsi o soluție.” Și am reușit. Mi-am dat seama că încercarea de a merge la marile companii pentru a obține ceva din fondurile lor modeste alocate filantropiei a fost o mare pierdere de timp și de oportunități. Am avut nevoie de bugetele lor imense alocate marketing-ului și publicității. Gândiți-vă la mințile creative din acele departamente – mesajul este cel mai important lucru pentru a menține o problemă „fierbinte”, făcând-o relevantă. Combaterea HIV este foarte dificilă. Activiștii demonizează adesea lumea corporațiilor. Este simplu să o faci, dar cred că este o nebunie să nu recunoști creativitatea pe care o poți debloca în lumea corporațiilor, împreună cu cea a divertismentului. (RED) a generat, până în prezent, aproximativ 500 de milioane de dolari pentru combaterea SIDA, dar ardoarea companiilor partenere (RED) și presiunea generată a determinat și guvernele să contribuie – iar de aici vin cei mai mulți bani. Guvernele au cheltuit 87,5 miliarde de dolari pentru HIV/SIDA, începând din 2002. Acesta este motivul pentru care facem acest lucru!